Fortnites uppdaterade karta släpps imorgon

Robot
Fortnites uppdaterade karta släpps imorgon

Uppdateringen innehåller nya områden, förbättringar och justeringar.

#battle-royale, #fortnite


Medlem

Inte likt mig,
För velar som attan om jag ska handla eller inte

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Laddad till tänderna! Har inte mycket tid att spela längre, men när det väl finns så spenderas allt på FNBR.
Tycker Epic Games sköter sig jäkligt bra med att uppdatera och tweaka liret!

Kudos.

Medlem

@cb99: Handla? Det är ju gratis.

Medlem
Skrivet av Jerome:

@cb99: Handla? Det är ju gratis.

Får erkänna att jag inte levt mig in i spelet, men PVE biten kostar väl även om Battle Royale modden är gratis eller?

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

@cb99: stämmer bra, men kartan är update till Battle Royale, ge det en chans! Sjukt kul i duos.

Medlem

Även PvE delen blir gratis när den släpps om jag hört rätt. Är ju i early access atm.

Är ett fullgott alternativ till PUBG tycker jag, men kommer nog byta till PUBG när/om det släpps till PS4. Dock om man uppskattar grafiken i Fortnite mer än PUBG samt utnyttjar byggandet till max så kan nog en del tycka detta är bättre PUBG. Det är ju iaf tämligen buggfritt och laggfritt, vilket är ett stort plus.

Medlem

Roligare och betydligt skönare flyt än i PUBG. Gillar kombon att man kan bygga.

Medlem

Ja väldigt bra spel! Kom 1a (tokfull) med en kompis(duo). Så jag minns det inte. Men tydligen så levde vi båda 2 i slutändan.

Gen
Medlem

Shifty Shaft låter som något helt annat :'D

Medlem

jag spelar på ps4, och visst måste man köpa grundspelet till detta?
eller är det bara att ladda ner och rädda kvällen?

Medlem

Har problem med att installera Epic Games Launcher. Får ett DirectX-felmeddelande under installation, varpå installationen avbryts. Har provat med alla lösningar jag kan hitta på internet, men inget verkar bita. Någon som sitter i samma sits?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@Grymgreger: Det krävs inget grundspel, bara tanka och härja loss!

Medlem

@Puscifer: http://help.epicgames.com/customer/en/portal/articles/2289966...

Vet inte om den kan hjälpa. Verkar vara ett gäng som haft problemet iaf, så funkar inte denna så finns det ett gäng andra att googla fram.

Medlem

Vet inte jag, dog lika snabbt som vanligt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ett tips är att lära sig när man ska gömma sig och när man ska avancera. Min taktik gör så att jag ofta kommer bland dom 25 första. I början samla vapen och sen gömma sig ett tag. Kommer man ner på samma plats som någon annan så ska man antingen gömma sig eller springa någon annan stans. Speciellt om den andra redan har ett vapen och inte du. Det är väldigt viktigt att inte låta något när man gömmer sig. Bara genom att byta vapen gör ett högt ljud ifrån sig.

1
Skriv svar