Mer och mer pekar på ett Fable från Forza Horizon-studion

Robot
Mer och mer pekar på ett Fable från Forza Horizon-studion

200 ska jobba på det högbudgeterade rollspelet.

#fable, #playground-games


Medlem

Önskar hellre se cd projekt göra nästa Fable men de har väl förmodligen fullt upp med Cyberpunk just nu.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Masochisten i mig vill ha ett till Fable från Peter Molyneux på samma sätt som jag saknar att ha George Lucas bakom kameran för Star Wars.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Ambassadör
Xbox

Låter mycket intressant, men det är ju så tidigt i utvecklingen (antar jag) att det är ju svårt att sia om hur det blir. Klart är ju dock att ett open world Fable RPG kan bli riktigt trevligt.


signatur

Jump in.

Medlem

Älskade Fable 1, spelade lite av Fable 2, men det är 1an jag minns mest.

Har inga förväntningar direkt, men ett riktigt bra nytt Fable skulle inte vara fel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

KoP
Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Masochisten i mig vill ha ett till Fable från Peter Molyneux på samma sätt som jag saknar att ha George Lucas bakom kameran för Star Wars.

Precis. Ingen Peter inget Fable. Mycket av Peters själ finns i Fable spelen.

Medlem

Blir garanterat ett gokart racingspel, alà Diddy Kong Racing. Fast med realistisk gokart-fysik och Fable karaktärer 😉

Medlem
Skrivet av KoP:

Precis. Ingen Peter inget Fable. Mycket av Peters själ finns i Fable spelen.

Jag känner likadant. Fable 1 är min absoluta favorit. Har samt fortfarande ett sug att spela Fable 3 igen på PC, vill gärna ha en 100% playthrough.

Men, jag tror nog att få Peter Molyneux till att arbeta på ett nytt Fable är nog en dröm som inte kommer slå in.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Varje gång jag ser en nyhet om Forza Horizon och Fable tänker jag instinktivt att det är gänget bakom Horizon Zero Dawn det handlar om. Sen blir jag besviken.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

MEG
Medlem

Blir säkert ett mobilspel


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Blir säkert ett mobilspel

Den ultimata mardrömmen!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

1
Skriv svar