Quiz – Knäppa kontroller

Robot
Quiz – Knäppa kontroller

Nintendo Labo är långtifrån spelhistoriens största innovation. Hur många galenskaper känner du igen?

#fz, #quiz


Medlem

Jag vill inte släppa min mus! 5/10

Medlem

2/10 är enormt stolt.

Nej men jag har aldrig brytt mig så mycket i kontroller och de 2 poängen var rena gissningar.

Medlem

8/10. Känns helt okej


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

MEG
Medlem

5/10 Korrekta svar!
Släpp musen och tangentbordet lite oftare så går nästa quiz bättre.

Har redan sagt i tidigare kommentar så jag nämner ingenting om musen


signatur

Death is only the beginning

Medlem

8/10 är jag nöjd med, även om jag borde sett att knapparna på Scene It-kontrollerna inte var till Buzz.

Medlem

1/10. Statistiskt sett borde jag fått fler rätt även om jag gissade på alla frågor.

3/10 Inte illa med tanke på att jag inte ägt någon "controller" sen 90-talet och även då så var det bara som en udda pryl för att spela något fighting-spel.

Medlem

Bra quiz, men fick tyvärr bara 6/10


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Gnällkuk

@Arcadia: haha, gjorde samma tavla! svarade blixtsnabbt buzz innan jg såg attt färgerna var helt för


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

5/10, ingen stenkoll direkt, men Motorsågen står fortfarande på hyllan här hemma. Tror att jag faktiskt spelade med den en gång...

Medlem

8/10 Dom jag kände till klarade jag, där jag tvingades gissa fick jag fel. Rätt så.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

5/10, föll på alla Nintendofrågor.

Hade hoppats på lite mer roliga kontrollers från förr i datorvärlden. Känns som det lite för ofta blir Nintendo i de här quizzen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Släpp musen och tangentbordet lite oftare så går nästa quiz bättre.

Jäklar vilka knepiga kontroller det finns därute som man aldrig sett eller hört talas om innan den här quizen.

Medlem

5/10. Tokgissningar. Har nog aldrig sett någon av dem förut

Avstängd
Medlem

3/10. Gillar Bad Religion skivan så känner mig nöjd! 😄✌

Medlem

4/10

Släpp musen och tangentbordet says you.

Fan heller! Says I


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

4/10

Släpp musen och tangentbordet says you.

Fan heller! Says I

Kunde inte sagt det bättre själv....

1
Skriv svar