Cryteks Hunt: Showdown börjar alpha-testas om två veckor

Robot
Cryteks Hunt: Showdown börjar alpha-testas om två veckor

Ansök om att få vara med och provköra Crysis-skaparnas nya co-op-lir.

#alpha, #crysis, #crytek, #hunt-showdown, #releaselistan


Medlem

Vettefan, skönt att dom inte kallade det Hynt iaf.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ett av dom mest intressanta spelen som jag vet kommer 2018 hittils , sen är frågan om det levererar eller ej.

jag känner på mig om det görs rätt är detta nya L4D som folk suktat efter fast i sin egna niche.

Medlem

Kört två stress-tests och ska förmodligen äntligen få prova att köra spelet. Är med i Alphan i alla fall

Medlem

Tycker detta ser väldigt intressant ut.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

@Megagurra: Hur vet du att du kommit in i alphan? Har du skickat ut nycklar redan?

Medlem
Medlem

Tycker själv att spelet såg mer intressant ut då det var tredje-person under titeln Hunt: Horrors of the Gilded Age

Medlem
Skrivet av Typhor:

Tycker själv att spelet såg mer intressant ut då det var tredje-person under titeln Hunt: Horrors of the Gilded Age

Håller med, förstår inte varför de skulle gå First-person.

Medlem

@Fr0gg0.: Min tolkning är att det drar en bredare publik eftersom Crytek är mest kända innom just fps, för att ev addera 3rd person vid senare tillfälle om publiken önskar.

Medlem

battlegrounds: hunt

Medlem
Medlem

@Elixx: Enligt community managersen på deras discord är man inte antagen till closed beta automatiskt om man bara har en stresstest-kod.

Medlem

@Fururi: Men detta är alpha, iallafall jag fick ett mail som sa "tack" "kul att ses igen" det, eller jag tolkade det som det:)
Edit: Det tar emot att säga det, ev förlorar jag mig plats för NDA, men jag tolkar det som att de som var med före får fortsätta.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Typhor:

Tycker själv att spelet såg mer intressant ut då det var tredje-person under titeln Hunt: Horrors of the Gilded Age

Skrivet av Fr0gg0.:

Håller med, förstår inte varför de skulle gå First-person.

Goda nyheter att de slopat tredjeperson! Nu blev spelet mer intressant.

Skribent

Hajpd!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Cool gameplay trailer. Är ju inte så mycket för Multiplayer, men detta verkar kunna bli kul.

ELF
Medlem

@Sisyr: Mm, jag hade ratat det om det var tredje person. Halva upplevelsen hade varit förstörd om de kört med det istället.
Nu ser det riktigt intessant ut. Frågan lyder dock fortfarane. *Replayability?

*Replay value <--- För grammarnazis


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kolon är nutidens tecken nummer ett inom tv-spelsnamn. Förekom det ens förr i tiden? Förvånar mig inte om speltillverkare döper spelen till kolonnamn utan att alls ha planerat att det kan bli t.ex. en uppföljare som behåller namnet före kolonet.

Avstängd
Skrivet av Fr0gg0.:

Håller med, förstår inte varför de skulle gå First-person.

Du är konsolspelare, va?

Medlem

@Witchfinder: Ja, det förekom förr. Antar att du inte kan vara så gammal ifall du behöver fråga det.

https://en.wikipedia.org/wiki/1995_in_video_gaming

Leta kolon.

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Kört två stress-tests och ska förmodligen äntligen få prova att köra spelet. Är med i Alphan i alla fall

Om du visade intresse i väldigt tidigt skede, genom att joina deras Discord kunde du få vara med genom att fylla i ett formulär. jag har ej kunnat spela spelet då jag inte kunde komma in i det pga matchmakingen, men spelar ingen roll för grafikinställningarna har varit låst på High och jag sitter på ett Geforce 670.

Medlem

Så iiiiiiinihelvetes bra att dom kastade tredjeperson åt heeeelvete

Medlem

Hrm. Tja, nei.

Altså, jeg liker jo denne western liknende settingen. Og, selve spillverdenen kan tenkes å kunne være veldig interessant på mange måter, men, jeg ville gjerne ha fått informasjon om selve spillmekanikken, for til slutt så vil jeg være likegyldig overfor et spill som er ment å være et visuelt spetakkel.

Jeg aner også at fantasigenren muligens blir undergravet, hvis spillet kanskje ikke er laget ut fra et sett med grunnleggende ideer, men bare er ment å være et co--op skytespill med western + fantasi sånn mer tilfeldig.

Ut fra tidligere erfaringer med spill, så vil jeg personlig være allergisk mot inklusjon av:
• "skilltree"
• "character levels"
• "item levels"
• "highscore list"

Avstängd

ser coolt. frågan är hur kul det är

Medlem

@Decoman:
Det verkar finnas något sort av skillupplevling. Finns gameplay vids på youtube.

Medlem

Kommer detta spel rädda Crytek från konkurs tro?

1
Skriv svar