Säljes: PC äldre Big Box spel (sålt)

Avstängd
Säljes: PC äldre Big Box spel (sålt)

Bud! Gärna att någon samlare köper alla (500:- för alla exkl. frakt - går nog att skicka relativt billigt via Schenker!)

PM'a. Kan ta specifika och mer utförliga bilder om man vill, men skicket är väldigt bra på alla. Kompletta med disketter eller i något fall CD.

Unlimited Adventures är väldigt rare, ligger på 264:- utan kartong på ebay, extremt svår att hitta (sökte igenom "sold listings" där - hittade den inte öht).

Medlem

Jag tar rubbet :).

Alla manualer, registreringslappar osv är med? Inget handkludd på något (vissa har ju en viss förmåga att handkladda på alla disketter och manualer)?

Avstängd

Det finns nog definitivt "handkladd", bör väl vara enkelt att rengöra om det är så, dvs om det finns något fingeravtryck. Detta är ju väldigt gamla grejer och har hanterats ett otal ggr genom åren

Jag kollade allt och Half-Life Generations hade ingen CD, så den kan vi ta bort på en gång, det är inget värdefullt spel som tur är.

Alla reglappar, manualer tycks vara med, men jag kan inte vara 100% på att precis varje liten lapp är med!

Här är en bild: https://i.imgur.com/XbbWKMB.jpg

Avstängd

Uppdaterad (med HL Generations borttagen).

500:- alternativt bud på enskilda spel.

Medlem

Med handkladd så menar jag manualer osv som är skrivna på. Normalt slitage är ju OK, men otyget att folk skriver på originaldisketter eller manualer stör mig :).

Men jag är definitivt intresserad, och jag tar gärna med din inkompletta HL också :). Jag arkiverar gamla spel och program, och då är även en originalbox värdefull.

Avstängd

ah, nej det finns absolut inget skrivet på de ovan listade.

Då var jag för snabb för Jag slängde HL2 samt Tomb Raider förut eftersom de inte hade sina CD's kvar, vad synd :/ tror tyvärr jag tog sönder kartongerna när jag pressade ihop det, annars hade jag kunnat hämta dom..

Men i mina gömmor hittade jag:

* Ultima 7 The Black Gate (bra skick på kartong, ingen manual men quickstart och lite andra papper)
* Ultima 7 Serpent Isle (komplett mkt bra skick på kartong, står "fel" skrivet på en diskett dock går möjligen att få bort!)
* Ultima Online Age of Shadows (nyskick typ, komplett)
* Motorhead (mkt bra skick, ser dock ut att vara någon form av spår efter tejp på plast-trayen, komplett)
* Star Wars Galaxies (jättebra skick, komplett)
* Ultima Underworld 2 (dåligt skick på inre kartongen, manualer, karta, 2 disketter fattas)

600:- för allt? Blir ett stort paket detta dock..

Medlem

Det låter faktiskt skitbra. Synd om de bortkastade prylarna, men det andra du hittade låter riktigt nice! Blir ett bra tillskott till samlingen.

Avstängd

Japp, helt klart ett fint tillskott om man är samlare

1
Skriv svar