Saknar du P.T.? Nu kan du spela det på pc!

Robot
Saknar du P.T.? Nu kan du spela det på pc!

Fans har arbetat fram två olika prototyper.

#konami, #p-t


Medlem

Detta måste provas på. Grämer mig något djävulskt att jag aldrig plockade upp P.T. till min PlayStation 4.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

så synd att vi inte fick spelet, demo vi spela var riktigt trevligt och jag personligen ville lätt se mer av det, Men men vi fick juh åtminstone ett nytt Resident Evil ialla fall.

Medlem

Coolt, river upp gamla sår dock. Skräckspel, Kojima, Silent Hill? Och inget blev av... kunde ha blivit så bra.

Releasehästryttare
Skrivet av B-itta:

Coolt, river upp gamla sår dock. Skräckspel, Kojima, Silent Hill? Och inget blev av... kunde ha blivit så bra.

Du får ju metal gear survive snart

Medlem
Medlem

Spelade igenom detta på PS4:an när det begav sig. Oerhört läskigt, mystiskt, och lösningen för att "klara" det var oerhört komplex men samtidigt fascinerande (med ett youtube-klipp som förklarade allt).

Medlem

Är glad att jag haffade demot på PSN innan det togs ner Var extremt noga med att det följde med när jag sedan uppgraderade till PS4 Pro.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Har pt på min PS4 men jag har inte vågat spela längre än 10 minuter. Och det var under dagtid dessutom o.O Silent Hill 1 - 3 var läskiga men PT är sjukt creepy.

1
Skriv svar