Pewdiepie når 60 miljoner prenumeranter på Youtube

Robot
Pewdiepie når 60 miljoner prenumeranter på Youtube

Ny milstolpe för Felix Kjellberg, trots ett år av kontroverser.

#felix-kjellberg, #pewdiepiw, #youtube


Medlem

Kul för Felix men unsubscribade förra veckan när jag rensade bort sådant jag inte kollade på. Han spelar knappt längre å gör han väl det är det riktigt jävla värdelösa spel. Utöver det så gör han mest ”skrattar du så förlorar du” och ”meme review”. Riktigt synd å se att han sjunkit så otroligt mycket i kvalité. Finns mycket bättre creaters där ute, men alla tycker vi väl olika. 😀

Medlem

Grattis till Felix!

Personligen tycker jag att han är underbar. Han blandar satir/humor, popkultur, gaming och politik på ett mänskligt, underhållande, ödmjukt och ärligt sätt.


signatur

Have a good time!

Medlem

Han svär fortfarande på svenska när han blir lite frustrerad:

"Fittkaka"

Skrivet av Brain:

Grattis till Felix!

Personligen tycker jag att han är underbar. Han blandar satir/humor, popkultur, gaming och politik på ett mänskligt, underhållande, ödmjukt och ärligt sätt.

Jag tycker det är bra att han förändras, ser gamla misstag och går vidare, precis som vi alla andra i livet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Personligen så gillade jag aldrig hans spelvideos, fattar inte riktigt folk som gillar dem. Det är hans videos han pratar om saker som är intressanta, men inte alla. Så sedan han ändrade sig så tycker jag att han är bättre.

Medlem

Glömde säga grattis! Hoppas det blir 100 miljoner!

BTW, jag var på väg att köpa hans lurar igår, men det framgick aldrig om det skulle tillkomma tullavgift, är det nån som har beställt och vet?

Medlem

Började också följa honom nyligen. Har inte gillat hans videos tidigare då det inte riktigt var min humor men jag tycker han har blivit roligare. Men jag ser oftast inte på dem videos där han spelar spel utan mer videos där han pratar om andra saker.

När det gäller spelvideos finns det många andra som är bättre, där finns det inget som slår "Neebs Gaming"

Medlem

@Star Lord: Beror på avsändarland. Är det inom EU är det ingen tull. Är det från USA är det rysk roulette ifall de tullar dig eller inte.

Medlem

@Halvars90:

Håller med. Börjat kolla på hans videos nu. Han spel videos där han bara skriker och dampar sig har aldrig fallit mig i smaken.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Medlem
Skrivet av Makkapakka:

@Star Lord: Beror på avsändarland. Är det inom EU är det ingen tull. Är det från USA är det rysk roulette ifall de tullar dig eller inte.

Jo, det vet jag, även om slumpen har låtit mig betala 100% av alla gånger tullen varit inblandad. Kunde inte få fram vilket land lurarna skickades ifrån.

Medlem

Grattis! Jag tycker det är stor humor han emellanåt levererar. ☺️

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Jo, det vet jag, även om slumpen har låtit mig betala 100% av alla gånger tullen varit inblandad. Kunde inte få fram vilket land lurarna skickades ifrån.

Bra att veta: DHL är väldigt noga med detta och ser till att ta ut de avgifter som ska betalas.

Andra fraktbolag har jag inte koll på.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Har aldrig riktigt gillat honom men ändå har det blivit att man tittat på en hel del av hans videos. Senaste halvåret har jag dock ej sett en enda och då blir det ju ej att youtube rekommenderar hans "klipp" längre. Känns bättre att lägga den tiden på videos med spelhistorisk inriktning! Hur som helst så får man väl säga att det är bra jobbat trots (eller p.g.a?) alla kontroverser!

Medlem

så jävla bra.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag tycker det är bra att han förändras, ser gamla misstag och går vidare, precis som vi alla andra i livet.

Ja, jag tror alla har gjort dumma misstag. Det viktiga är, om möjligt, att vi använder dessa för att förbättra oss och bli bättre medmänniskor. Jag får känslan av att Felix är bra på det.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar