Quake 2 - movie archive

Inaktiv
Quake 2 - movie archive

Filmer gjorda av spelare, för spelare under i stort sett hela eran som Quake 2 har och fortfarande är aktivt finns nu tillgängligt hos en svensk ISP, dvs moi. ^_^

Quake2.se - Fragmovie Collection

Medlem

Dang it!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Inaktiv
Skrivet av unforg0tten:

Det fungerar för mig och jag sitter off-site.

Medlem

Skumt, får försöka vidare!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Inaktiv

@unforg0tten: Networkcity gör en migrering till Loopia just nu eftersom de blivit uppköpta. Men som sagt, det verkar fungera för dom flesta vad jag kan se. Prova att rensa dina cookies och försök igen. Om felet fortfarande kvarstår då naturligtvis.

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Filmer gjorda av spelare, för spelare under i stort sett hela eran som Quake 2 har och fortfarande är aktivt finns nu tillgängligt hos en svensk ISP, dvs moi. ^_^

Quake2.se - Fragmovie Collection

Du råkar inte sitta på något från den nordiska HPW eran 97-2000? Legacy of the mob, clan piglet, euthanasia, prime, eyeballers, QPO?


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Inaktiv

@Maguz:

Optimizer släpptes precis en video idag.

A Q2 fragmovie I've had in the pipeline for about 8 years, things got in my may but today Im happy to announce that its finally done.

Frags from my POV during my years (2003-2011) as a lowpinger, playing for teams such as legacy of the mob, play, two-point-o and team sweden.

Nothing fancy, just me trying to give something back to the game and community I've loved since my start early 1998. Hope you enjoy it!

Medlem

Näe, jag kommer fortfarande inte åt sidan, får testa en annan webläsare när jag kommer hem.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Inaktiv

@unforg0tten:

Allt ser ut att vara i sin ordning, det måste vara något i din webbläsare. Rensa historik/cookies.
Frågat andra med och det ser OK ut.

Medlem

@anon_1418: Får testa igen, det verkar funka annars på sambons dator men hon är nog inte intresserad i fragmovies...


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Inaktiv

@unforg0tten: Hehe, man kan säkert ändra sig!

Medlem

@anon_1418: Om jag inte är kär i min sambo redan så hade det varit dags att fria tror jag om hon plötsligt vände, jag är en syndare i hennes ögon.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem
Skrivet av anon_1418:

@Maguz: https://www.youtube.com/watch?v=-yQanjY92nQ&feature=youtu.be

Optimizer släpptes precis en video idag.

A Q2 fragmovie I've had in the pipeline for about 8 years, things got in my may but today Im happy to announce that its finally done.

Frags from my POV during my years (2003-2011) as a lowpinger, playing for teams such as legacy of the mob, play, two-point-o and team sweden.

Nothing fancy, just me trying to give something back to the game and community I've loved since my start early 1998. Hope you enjoy it!

Tackar ödmjukast!

Odium, sitter du här nånstans och gömmer dig?


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Inaktiv

@Maguz:

Har inte sett till Odium på evigheter. Vet inte vad karln gör.

Medlem
Skrivet av anon_1418:

@Maguz:

Har inte sett till Odium på evigheter. Vet inte vad karln gör.

Det är lite synd får jag säga, tappade bort honom någonstans. Hade gymmat till sig men har glömt bort vad det var han jobba med.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Inaktiv

@Maguz: Kanske Roger vet. (Optimizer)
FInns inne på q2scene @ Discord.

Medlem
Skrivet av anon_1418:

@Maguz: Kanske Roger vet. (Optimizer)
FInns inne på q2scene @ Discord.

Du får ursäkta mig, men var ligger den? Jag skulle ju kunna snoka reda på det själv, men det är lördag, och då är det lättja som gäller för den här grabben.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Inaktiv
1
Skriv svar