Stängda betan för Sea of Thieves har Xbox Play Anywhere-stöd

Robot
Stängda betan för Sea of Thieves har Xbox Play Anywhere-stöd
Medlem
Ambassadör
Xbox

Yay!


signatur

Jump in.

Medlem

"Det innebär i praktiken att du kommer kunna spela på Windows 10 och pc med samma sparfil och köra crossplay med andra spelare."

Kan vara jag som tänker fel här - men borde det inte stå "Xbox och pc" snarare än Windows 10 och pc?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är sugen som tusan. Men ska kolla betan först innan jag bestämmer mig för köp.

Medlem

Har spelat alphan lite. Måste säga att det är riktigt kul när man kör med en polare/några polare. Just nu saknas det dock lite djup. Men det kommer garanterat komma mer content, så det är jag inte rädd för


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

NuZ
Testpilot

Windows 10 och PC? Samma sak eller har jag missat något? Ska väl stå Xbox och PC

Edit: Någon var snabbare att påpeka detta


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

NuZ
Testpilot

@Phyrino: köp? Gamepass för 79kr i månaden så har du spelet


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

@D01tY: jo, jag kollade på det precis. Men har 2 xbox och ingen av dem är en One.
Det är väldigt luddigt med vilka spel jag skulle kunna spela på PC, och hur länge. Får forska lite mer och kolla hur betan går.

Medlem

Ingen nyckel för mig här inte!

Medlem
Skrivet av Ankh:

"Det innebär i praktiken att du kommer kunna spela på Windows 10 och pc med samma sparfil och köra crossplay med andra spelare."

Kan vara jag som tänker fel här - men borde det inte stå "Xbox och pc" snarare än Windows 10 och pc?

Skrivet av D01tY:

Windows 10 och PC? Samma sak eller har jag missat något? Ska väl stå Xbox och PC

Edit: Någon var snabbare att påpeka detta

Borde väl stå Windows 10 och Xbox One

Medlem
Skrivet av Ankh:

"Det innebär i praktiken att du kommer kunna spela på Windows 10 och pc med samma sparfil och köra crossplay med andra spelare."

Kan vara jag som tänker fel här - men borde det inte stå "Xbox och pc" snarare än Windows 10 och pc?

Skrivet av D01tY:

Windows 10 och PC? Samma sak eller har jag missat något? Ska väl stå Xbox och PC

Edit: Någon var snabbare att påpeka detta

Skrivet av StenmanJones:

Borde väl stå Windows 10 och Xbox One

Jag tror sea of thieves är ett "Windows 10" spel.
Det står även på hemsidan Windows 10 specifierat och inte PC


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar