Min lilla spelhylla

Medlem
Min lilla spelhylla

Har visat upp spelhyllan tidigare, men tänkte det var dags att uppdatera hur min lilla spelhylla ser ut idag.

Medlem

Najs med en stor dedikerad spelhylla!

Bilden är tyvärr både lågupplöst och mörk. Tror du skulle behöva låna en systemkamera samt sätta upp lysdioder eller dylikt i hyllorna. För just nu syns mest träramen på hyllorna.

Edit: personligen tycker jag att det är synd att du fyller dina hyllor med två lager på djupet. Actionfigurerna i hyllan döljer spelen bakom. Det blir problem för att du får ett fullproppat intryck och därmed varken får en effektiv showcase av dina figurer eller spel.

Det kan vara en idé att tillägna en hyllrad eller två åt enbart spelen, sedan merchandise, modeller och dylikt i resterande, för att undvika komplexiteten med två lager på djupet.

Ett sätt du kan vinna lite nytt utrymme på är att prioritera bort alla de stora tomlådorna, eventuellt även bakgrundsbilden till AssCred. Där uppe skulle du få plats med de mer framstående delarna du äger. Du har även några kartonger för handkontroller mitt hyllan som tar dyrbar plats. Just nu tar det en stund att hitta mini-nuken och Pipboy, de förtjänar att lyftas fram lite, i min åsikt.

Edit 2: sorry för Wall of text, din bild fick mig inspirerad och entusiastisk.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Tack för tipsen!

Kan hålla med att jag inte direkt tar vara på all space som jag har. Möblerar om i hyllan nästan varje dag och blir aldrig direkt nöjd. har en hyll del till som inte syns på bilden som är längst ner, den är fylld av spel hela raden.

Att sätta mera ljus i hyllan har jag tänkt på, men eftersom jag har tvn precis mittemot så skulle det påverka för mycket när jag spelar/ ser på film. Kartonger i hyllan känns som jag vill ha där, det är speciella och ger lite mer maffigt i allt kaos (dom är collectors-lådor dom med)

Men ja det finns saker att förbättra.

Medlem

Du är välkommen.

Ökade du precis ljusstyrkan på bilden?
Nu såg jag nämnligen mycket mer detaljer i hyllan.

Jag förstår hur du tänker med lampljuset,
störs också av när de blänker ifrån alla håll.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Nej jag har inte gjort något med bilden, kanske var att du klickade på bilden så det syntes mera?
I dont know.

Får se sen vad som kommer bli nästa Collectors-edition, det har inte utannonserats än något som är värt att skaffa.

Quake-konnässsör

Trevlig samling, har samma hylla som jag använder som rumavskiljare dock är min full med brädspel istället. Ska väl finnas så man man "bygga" ut ett hylla längd i taget. Men sätt in lite led belysning i bakgrunden och sätt en figur i vardera hylla plan så blir det trevligare, har några vitrinskåp med lite inköp från diverse saker som är belysta. Besökarna säger vilken jävla nörd, men vafan det ser ju snyggt ut. Hahaha

Skägg.
10 Chambers

Skön samling!


signatur
Testpilot

Önskar jag också hade plats för en sån hylla! KULT!!!

1
Skriv svar