Släppdatum för Stellaris: Apocalypse

Robot
Släppdatum för Stellaris: Apocalypse

Paradox har nu spikat den 22 februari som släppdatum för sin fjärde expansion till rymdstrategispelet Stellaris.

#Stellaris, #nyhetstips, #pc


Medlem

Skoj. Men ser mer fram emot Pillars of Eternity 2 - Deadfire. 3e April!!

Medlem

Givet köp.Ovanligt bra trailer också!

Medlem

Ska bli spännande att spela i och med de stora förändringarna i patch 2.0. Jag har spelat en hel del sista tiden, men nu känns det som jag vill ha patch + expansion. Februari får rulla på snabbt helt enkelt.

Medlem

Hype Vill ha nu. Stelaris är bland de bästa GRAND strats/4X som har gjorts

Medlem

Bra tajming, jag köpte Stellaris idag, grundspelet. Ska bli riktigt skoj att få grotta ned sig i det, plus alla expansionerna.

Medlem

Sena nätter inbokat!

Medlem

Ett givet köp, dock väldigt nära civ6: rise and fall expansionen som släpps på steam 8e feb. Återstår att se vilket som kommer att liras mest.

Medlem
Skrivet av ppSLY:

Ett givet köp, dock väldigt nära civ6: rise and fall expansionen som släpps på steam 8e feb. Återstår att se vilket som kommer att liras mest.

Hoppas att expansionen lyfter Civ6. Det verkade lovande, men efter att ha spelat så kändes det "off" på något sätt. Så har inte blivit så mycket av Civ6 för min del.

Medlem

@Buio: Största problemen jag har med Civ6 är de enormt små kartorna, och att alla blivit tecknade figurer.

Medlem

Har de fixat raket-buggen som sabbade hela spelet än?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Har de fixat raket-buggen som sabbade hela spelet än?

Om du menar att missiller inte kan göra re-target så är det fixat i 1.8. Missiler gjordes också betydligt snabbare i 1.8.
https://stellaris.paradoxwikis.com/Patch_1.8

Däremot har PDS problem med målprioritering. Vet inte om det kommer fixas till 2.0, får se när changelog dyker upp.
https://www.youtube.com/watch?v=BrxJRE7CXok

1
Skriv svar