Spider-Man till PS4 i september – enligt svensk spelbutik

Robot
Spider-Man till PS4 i september – enligt svensk spelbutik

Återförsäljaren hävdar höstsläpp för Spindelmannen.

#insomniac-games, #releaselistan, #spider-man


Avstängd

Bra att det tar tid. Då blir det förhoppningsvis inget dålig spel!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Bara till PS4?

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Bara till PS4?

Ja det är ett ps4 exclusive spel..

hoppas inte detta datum stämmer.. vad jag hört så ska spelet släppas tidigt 2018... men behöver dem mer tid på sig så ska dem absolut flytta fram releasen

Medlem

Bättre att de tar tid på sig, men ibland går de kanske ut lite för tidigt och bygger hype så folk tröttnar eller rent av glömmer spelet innan det kommer ut.
Ser verkligen fram emot den här titeln, så jag hoppas det inte blir något urvattnat trams i förhållande till vad vi hittills sett, kanske till och med kan utvecklas till en serie typ Arkham. Att de skippar "origin story" är helt lysande. En mogen, trygg spidey i en etablerad värld är klockrent.

Medlem

Hade hoppats på en release i april, maj. Vad synd. Spel våren blir glesare men hösten kommer bli insane. Spelet ser rejält läckert ut och jag tror stenhårt på att det kommer att bli riktigt välgjort och skoj. Tror Days Gone kommer till hösten också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd

Till hösten blir perfekt. Jag har inte tid nu ändå. Hoppas de gör ett Black Panther spel sen, filmen är sick.

1
Skriv svar