Insurgency: Sandstorm frestar om nutidskrig med teaser-trailer

Robot
Insurgency: Sandstorm frestar om nutidskrig med teaser-trailer
Medlem

Så löjligt peppad...

Medlem

Får man det gratis om man har köpt vanliga Insurgency eller blir det någon form av rabatt kanske? Hm.

Geeks Gaming

Tappa intresset helt när dom droppa Single player... vill jag ha mer "realism" i ett online fps spel så är det Squad som gäller. Vanliga Insurgency va så himla stelt och det ser tyvärr ut som det blir det här också.

Medlem

Hade ju varit väldigt lovande om det varit singel player.

Medlem

@xScaryKidx:

Varför skulle du få det gratis ? Det är mer än en ren portning, skulle kalla det en remake och mer därtill.

Medlem

Det är varken en port eller någon remake. Det här är en renodlad uppföljare på ny motor med massor av nyheter som exempelvis fordon. Hade varit rätt oväntat om de bjöd på den

Medlem

Jag avinstallerade den första eftersom jag blev så missnöjd. CS-wannabe.
Därför mycket tveksam till denna...
Fick dessutom en virusvarning varje gång jag skulle starta spelet. Tröttnade till slut.
Men vad kommer "Sandstorm" att kosta?


signatur

autograph

Medlem

@autograph: CS-wannabe? Jo tjena.
En av de bättre och betydligt roligare multiplayer FPSen i mina ögon.

Medlem

@autograph: Fanns ingenting jag tyckte var likt CS i det spelet. Synd att inte fler lirade bara.

Medlem

Är väl fortfarande rätt populärt, finns alltid flera fulla servrar med olila spellägen, mappar m.m.

Desavärre är det inte fullt lika lagorienterat och taktiskt som squad men den fyller ett härligt mellanting mellan realism och jump-360-no-scope spelen

1
Skriv svar