Gameplay från Cryteks skräck-pvp Hunt: Showdown

Robot
Gameplay från Cryteks skräck-pvp Hunt: Showdown

Jackfrags har testat det som ska bli räddningen för ett krisande Crytek.

#crytek, #hunt-showdown, #jackfrags


Medlem

första riktiga gameplay jag ser där inte skaparna själv har gjort filmen, och första intrycket var inte speciellt bra för mig, jag tyckte det såg ut att vara lite snyggare left 4 dead i början, och säkerligen kommer dom ha tid på sig att ändra om dom vill men jag kan inte sätta pricken över i vad jag störde mig mest på, men en av sakerna var att animationerna inte såg ut att ha någon vikt på sig.

Medlem

Ser najs ut. Diggar den dubbla hotbilden av monster och andra spelare. Cool tids epok att använda med.

Medlem
Skrivet av Natrium:

första riktiga gameplay jag ser där inte skaparna själv har gjort filmen, och första intrycket var inte speciellt bra för mig, jag tyckte det såg ut att vara lite snyggare left 4 dead i början, och säkerligen kommer dom ha tid på sig att ändra om dom vill men jag kan inte sätta pricken över i vad jag störde mig mest på, men en av sakerna var att animationerna inte såg ut att ha någon vikt på sig.

Alpha min vän... alpha har du varit alpha testare någon gång lär du veta hur krassligt det ser ut med popins, lagg animationer mus acc ja simpla lätta saker som fixas över tid.

det är mer oroväckande när stora funktioner har problem och det är i beta, men alpha är där gott om problem som ska fixas ändras.

Beta är där inte stora problem.

Releasehästryttare

mm detta blir et spel att hålla koll på.

1
Skriv svar