Sex minuter från actionrollspelet Code Vein

Robot
Sex minuter från actionrollspelet Code Vein

Bandai Namco släppte nyss tre nya videoklipp från sitt kommande spel Code Vein där man får se lite mer från spelets olika områden.

#Bandai-Namco, #Code-Vein


Medlem

fan vad slött spelet känns i videorna ...

Medlem

Kommer förmodligen spela detta, det man har fått se ser intressant ut. Får se hur bossarna är.

Förövrigt kommer jag nog lämna kompanjonerna i basen. Antar att det gör spelet lite lättare, jag tycker bara dom ser störande ut.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Trodde inte man kunde designea ett spel sämre än FFX-FFXV men jag hade fel.

Medlem

Kåådu veinu!

Medlem

Såg riktigt bra ut, bara designen gör det mer intressant än Dark Souls.

Medlem

Inte för att vara den som är den, men herrejösses vilka ryggproblem de damerna i thumbnailen till tredje klippet bör få/ha. Det fanns ju helt klart mera "normalt" designade karaktärer i klippet, men just de två ser ju abnorma ut. :S

Förövrigt låter premissen för spelet intressant, blir att hålla ett vakande öga på.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Inte för att vara den som är den, men herrejösses vilka ryggproblem de damerna i thumbnailen till tredje klippet bör få/ha. Det fanns ju helt klart mera "normalt" designade karaktärer i klippet, men just de två ser ju abnorma ut. :S

Förövrigt låter premissen för spelet intressant, blir att hålla ett vakande öga på.

Ja, precis vad jag också brukar tänka på varje gång jag ser ett par välbyggda kvinnobröst. Ack ja, dessa ryggproblem och huva så abnormt.

Skämt åsido, feministpropagandan har satt sina spår i vissa.

Medlem

Vad är det med japaner och överdimensionerade svärd och andra tillhyggen? Är det någon form av penisförlängare som skjutvapen är för Texikaner?

Ser förjäkla pantat ut.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

KoP
Medlem

Har aldrig gillat japanska spel pga för jävla dålig speldesign (karaktärerna har babyface eller ser ut som pojkbandsmedlemmar och kvinnorna har överdimensionerade bröst etc).

Det här spelet cementerar bara min misstro ytterligare.

Medlem

Härlig hembas, verkar dock tyvärr vara en sån hembas där alla funktioner utom att gå jättelångsamt inaktiveras.

Synd att man ska kompensera för ett träffsystem som inte verkar vidare fysiskt genom att ha visuella effekter och kung fu-utrop från karaktärerna.

Medlem

Föredrar små bröst men igentligen så spelar det ju ingen roll! Bra att variationen på bröst i media och anime är så stor nu för tiden så att ingen störs i onödan.

Medlem

Haha detta kvinnliga karaktärer.. det blir ju absurt

Medlem
Skrivet av baggso:

Haha detta kvinnliga karaktärer.. det blir ju absurt


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

@rickuz: Verkligen inte feministisk tanke jag hade, mer att hur tänkte designerna där? Det ser ju helt absurt ut, dom kunde väl tona ner de en storlek eller två?

Bryr mig inte överlag men tycker det ser lite absurdt ut, karaktären ser inte propertionelig ut alls. Speciellt inte i kontrast till resterande motkaraktärer.

Nåväl, de har väl sin vision sen om de faller alla eller ej i smaken, är en annan fråga.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

@rickuz: Verkligen inte feministisk tanke jag hade, mer att hur tänkte designerna där? Det ser ju helt absurt ut, dom kunde väl tona ner de en storlek eller två?

Bryr mig inte överlag men tycker det ser lite absurdt ut, karaktären ser inte propertionelig ut alls. Speciellt inte i kontrast till resterande motkaraktärer.

Nåväl, de har väl sin vision sen om de faller alla eller ej i smaken, är en annan fråga.

För att vara anime-stil åt det lite extremare hållet är dom helt normalt proportionerliga..vilket är helt sjukt.
I var och varannan anime (ja, anime, inte hentai) har tjejerna sådana bröst innan dom ens kommit in i puberteten >_<


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

@Dave Lister: Mjo, jag är bevandrad i Anime och Manga kulturen och vet att det finns en hel del absurdum där med, men jag är väl lite mera av gamla skolan, för jag kan inte minnas att tex Ghost In The Shell var så överdimensionerat.

Men men, var väl bara för att man för första gången i princip ens reflekterat över det i sitt liv som man blev förvånad kanske.

Som sagt, förhoppningsvis blir det ett underhållande spel, det såg ju ut att sakna lite atmosfär men annars så tror jag det kan bli något.


signatur

Nämen!

1
Skriv svar