Respawns Star Wars-actionspel släpps inom två år

Robot
Respawns Star Wars-actionspel släpps inom två år

Ska Titanfall-skaparna lyckas där Dice och Visceral misslyckats?

#ea, #releaselistan, #respawn, #star-wars, #titanfall, #titanfall-2


Medlem

Man får väl bara ta och önska dem lycka till som sagt. Men förhoppningarna för något vettigt spelrelaterat kring Star Wars nuförtiden känns rätt magert.

t.ex ett nytt X-Wing eller TIE-Fighter


signatur

Nämen!

Medlem

Help me Respawn Entertainment, you are my only hope.

FML
Medlem

Origin is the path to the dark side. Origin leads to Respawn Entertainment; Respawn Entertainment leads to EA; EA leads to lootboxes. I sense much Origin in you

Medlem

Jag hoppas licensen går tillbaka till Disney igen efter Respawns spel så vi får se spel från Obsidian igen

Medlem

Varför skulle dom lyckas där alla andra misslyckas?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av rosski:

Help me Respawn Entertainment, you are my only hope.

Hmm no, much to learn you have. The Dark side, joined Respawn did. Lost to us they are.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag tycker det ser mörkt ut för EA efter förra årets misslyckanden. Nu famlar de med Battlefront 2 under våren, sedan väntar en lansering av ett okänt Battlefieldspel under hösten. Dessutom är Anthem framskjutet till våren 19 och få verkar ha några större förväntningar på det. De har ju sportspelen att luta sig tillbaka mot och tur är väl det.

Medlem

Tror knappast att de är bortskrämda från lootlådor. De har fortfarande 9M sålda ex. De som redan köpt spelet kommer att bli matade med lootlådor och göra vinst som säkert motsvarar/går om den "förlorade" försäljningen.

Medlem

Bra spel <---->EA

Välj ett.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Bra spel <---->EA

Välj ett.

Medlem

FZ: "(Sidospår: Titanfall 2 gavs ett hål-i-huvudet-releasedatum veckan efter Battlefield 1 och veckan före Call of Duty: Infinite Warfare. Jo, EA förklarade hur de tänkte, men ändå: hur fan tänkte de? Sidospår slut.)"

Jag tror i stort sett alla (utom EA själva) kan hålla med om att det var hål-i-huvudet. Deras förklaring var i samma anda.

EA: "Vi tror att det finns tre typer av spelare. Folk som verkligen älskar Battlefield och den typen av storskaligt strategiskt gameplay kommer dras i den riktningen; spelare som gillar det snabba, flytande, växlande gameplayet hos Titanfall 2 som verkligen dras åt den riktningen; och spelarna som bara måste spela årets två bästa shooters och som kommer köpa båda."

Jag köpte inget av dem. Vad är då jag? Herre gud finns jag inte!?

Medlem
Skrivet av cyprus:

Jag tycker det ser mörkt ut för EA efter förra årets misslyckanden. Nu famlar de med Battlefront 2 under våren, sedan väntar en lansering av ett okänt Battlefieldspel under hösten. Dessutom är Anthem framskjutet till våren 19 och få verkar ha några större förväntningar på det. De har ju sportspelen att luta sig tillbaka mot och tur är väl det.

Få som har förväntingar över Anthem? Alla jag pratat med har hype metern på topp för det!

1
Skriv svar