Mario Kart kommer till mobiler!

Robot
Mario Kart kommer till mobiler!

Blir nästa Nintendo-varumärke att släppas till smartphones.

#mario-kart-tour, #nintendo


Medlem

Ett bra spel för lootlådor, antar jag...
"Köp den här motorn så går det lite snabbare!"


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Ett bra spel för lootlådor, antar jag...
"Köp den här motorn så går det lite snabbare!"

Hoppas de kör samma modell som Mario Run. Första världen gratis, vill du ha resten av spelet får du punga ut en lite saftigare summa men that's it.

Medlem
Skrivet av Olidion:

Hoppas de kör samma modell som Mario Run. Första världen gratis, vill du ha resten av spelet får du punga ut en lite saftigare summa men that's it.

Jao, det är bättre än modellen med Fire Emblem, helt klart.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Olidion: Hoppas bara dom inte kommer begära samma pris..över 100kr för ett mobilspel va rätt avtändande imo


signatur

Game long and prosper

Medlem

Trodde aldrig Mario kart, Mario party, Mario golf, Mario tennis eller Super smash bros skulle komma på något annat än Nintendos egna system.

Fasen va gött det blir ifall man kan lira Mario kart på ett helt okey sätt utan att äga en switch=)

Det här kan bli rätt stort ifall det inte är för begränsat.

Medlem

Super Mario Run var långt ifrån en succé utan presterade ganska långt under förväntan*


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Super Mario Run var långt ifrån en succé utan presterade ganska långt under förväntan*

Var förväntan att det skulle säljas i lika stora volymer som det laddades ner så kan jag hålla med, men ca: 4 miljoner av ett halvbra spel borde väl inte varit så mycket under förväntan?
Fast Nintendo går väl inte ut med siffror så dom kanske räknade med att 90% av alla med kompatibla smartphones skulle köpt spelet.

Jag går då på ARS technica som skrev att det hade laddats ner 78 miljoner och att det var 5% som hade köpt spelet.
Det var den 31 Januari 2017 som den artikeln publicerades.

Medlem

Nej.. bara nej... ser redan nu framför mig hur dåliga kontrollerna kommer att vara. Att Super Mario Run anses som en succé är ju skrattretande, horribelt dåligt spel.

Medlem

Detta låter som något för mig! Börjat spela Final Fantasy Opera Omnia på sistone och älskar det, och ser fram emot Final Fantasy XV på mobilen med. Med detta så blir det bara ännu bättre (såvida det faktiskt är kul, såklart, återstår att se.)

Medlem
Skrivet av Dunder:

Ett bra spel för lootlådor, antar jag...
"Köp den här motorn så går det lite snabbare!"

Visst hade det varit ett ypperligt tillfälle att trycka in lootlådor, men tvivlar på att Nintendo kommer utforma spelet till att bli P2W. Mest troligt så kommer första turneringen vara gratis och för att få tillgång till resten så måste du köpa spelet.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Visst hade det varit ett ypperligt tillfälle att trycka in lootlådor, men tvivlar på att Nintendo kommer utforma spelet till att bli P2W. Mest troligt så kommer första turneringen vara gratis och för att få tillgång till resten så måste du köpa spelet.

Jo, man kan ju hoppas det, men har de gjort det förut så kan det hända igen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar