Harhjärtat Calle lirar Resident Evil i VR

Robot
Harhjärtat Calle lirar Resident Evil i VR

Sammanfattning av gårdagens hemska stream.

#Resident-evil-7, #stream


Medlem

"Jag svär mer i den här videon än jag gjort de senaste tio åren." Sold!

Medlem

Bara för att göra dig lite gladare, Calle, så kan jag nämna att det här summeringsklippet postades cirka en kvart efter att jag hade halvsovit mig igenom det första klippet.
Vet inte varför jag kollade på det, tråkig genre, Gillade väl kanske att se dig våndas.

Hursomhelst, så lyckades du irritera mig genom att posta summeringen precis försent för att jag skulle kunna dra nytta av den.
Enjoy.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

får ju skjuta mot huvudet!

ps. är förvånad att ingen dök upp och skrämde skiten ur honom när han står där med VR-brillorna helt oberedd


signatur

//monster

Synd (tur?!)att det inte var nån annan fiende med som skrämde dig


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Zzzzzzzzz En massa tomma rum ... och sen dyker det upp en fiende att ta död på
bo ho va hemskt Zzzzzz förlåt


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av monsterbenke:

får ju skjuta mot huvudet!

ps. är förvånad att ingen dök upp och skrämde skiten ur honom när han står där med VR-brillorna helt oberedd

Det är inte kosher!

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Synd (tur?!)att det inte var nån annan fiende med som skrämde dig

Inser i efterhand (efter att ha kollat på Let’s plays att personen innan måste ha rensat rätt friskt.

Skrivet av Earth and Wind:

Zzzzzzzzz En massa tomma rum ... och sen dyker det upp en fiende att ta död på
bo ho va hemskt Zzzzzz förlåt

Puss!


signatur
Medlem

Resident Evil 7 var verkligen en glad upplevelse efter det fruktansvärt kassa RE 6. Men jag får nog lov och säga att 7an var som bäst i början. För mig tappade det en del mot slutet och sista bossen var för mig en ren besvikelse.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SunShine:

Resident Evil 7 var verkligen en glad upplevelse efter det fruktansvärt kassa RE 6. Men jag får nog lov och säga att 7an var som bäst i början. För mig tappade det en del mot slutet och sista bossen var för mig en ren besvikelse.

Har kollat ett par timmar nu, huset känns ju väldigt väldesignat och trogen seriens grunder.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har kollat ett par timmar nu, huset känns ju väldigt väldesignat och trogen seriens grunder.

Jopp, det är väldigt välgjort i huset där. Det märks de har tagit många idéer från sitt allra första spel RE 1 och slängt in igen men det fungerar väl Ska jag ge lite kritik i hus delen så är det att gubben i huset med yxan kommer lite väl ofta och letar efter en. En person som jag som velar fram och tillbaka flera gånger fick springa och gömma sig titt som tätt och det blev lite stelt efter ett tag. Paniken man får fungerade bäst när det inte hände så ofta, när jag stötte på honom för 10e gången så visste jag ju fullt ut vad jag skulle göra för att komma undan och då blev det inte riktigt lika häftigt längre.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar