Counter-Strike-skin sålt för nästan en halv miljon kronor

Medlem
Skrivet av TheConsul:

@Newklear: Haha, jämnför du aktier med skins i ett spel?

Visst båda kan handla om spekulation men..

Jag jämför ingenting. Jag likställer dem genom hans definition för att påvisa vilket dumt uttalande det var.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vet folk som cashat ut 20.000:- euro pga skins men fyfan vad sjukt.
Synd att man inte hade/har kunskap om skins...
Hade en m9 bayonett fade FN, som var värd 13000-14000 men det visste jag tyvärr inte då.
Men men.... även haft andra dyra skins som jag lyckats öppna.

Medlem
Skrivet av KoP:

Någon som vill köpa ett par gamla sockiplast som jag bar när jag gick på dagis?

Budgivningen börjar på 300.000:-

HAhaha! ;D

Medlem
Skrivet av Dunder:

Not sure if trolling or just stupid.....

Hurså, du måste ju hålla med om att det både är något unikt samt innehar ett relativt stort affektionsvärde för den senaste användaren. För mig är ett par gamla sockiplast minst lika värdefullt som det där skinnet i relation till vad man annars skulle kunna göra för 481000

Medlem

inget i spelvärlden skulle få mig att betala halvmille iaf, det är bara ren intelligens


signatur

//monster

Medlem

Jag kan förstå att de som har mycket pengar inte riktigt bryr sig om summan men hur kan man vilja ha så fula skins, varje gång jag ser en sådan här nyhet är det oerhört fula färgkombinationer.

Medlem

@Dunder:

Aktiehandel samt Cryptocurrencies hade inte existerat om dom inte hade översatts i slutändan till riktiga medel som man köpa riktiga fysiska saker för. Köpa skins till ett dator spel för den summan är helt otroligt samt onödigt. Men men, har man pengarna så varför inte. Det är ju individens ensak, likväl..
Men det har gått för långt. Vi går bakåt istället för framåt tycker jag. Det är tur att dom flesta människor inte har dom här summorna att spendera på digital kosmetik.


signatur

Galne Gunnar köper så gärna!

Medlem
Skrivet av kintobe:

@Newklear:

Aktiehandel samt Cryptocurrencies hade inte existerat om dom inte hade översatts i slutändan till riktiga medel som man köpa riktiga fysiska saker för. Köpa skins till ett dator spel för den summan är helt otroligt samt onödigt. Men men, har man pengarna så varför inte. Det är ju individens ensak, likväl..
Men det har gått för långt. Vi går bakåt istället för framåt tycker jag. Det är tur att dom flesta människor inte har dom här summorna att spendera på digital kosmetik.

I och med att man köpt det för pengar så översätts även detta i slutändan till riktiga medel, det ser du nog. Såvida man inte tycker digitala medel också är påhitt...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Mmmmmmm, Cobblesone. . . Vattnas i munnen

Medlem

ULTRA RARE.

Den blir din för 7000 dollar!


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

12
Skriv svar