Red Dead Redemption 2 försenas igen

Robot
Red Dead Redemption 2 försenas igen

Nu är det den 26 oktober som gäller

#Red-Dead-Redemption-2, #Rockstar


Medlem

Det kommer allafall i år.. puh

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Det kommer allafall i år.. puh

Det är Rockstar vi pratar om. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp först 2020

Moderator | Testpilot
Skrivet av SWEBarb:

Det kommer allafall i år.. puh

Jinxa inte!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare

@Nioreh: Pc versionen kanske "jinxed"

Medlem

Det var ju inte allt för oväntat 😛 men tycker dom borde kunnat bjuda på en gameplaytrailer istället för några bilder menmen man får vara nöjd med det man får ☺️

Medlem

De insåg säkert att de behövde pimpa PC version lite mer 😀

Medlem

Rockstar har aldrig hållt en deadline. Sen GTA 3 försenades så har alla deras spel försenats, så jag tar aldrig deras releasedatum på allvar.

Avstängd

Kommer det till PC? Mig veterligen har väl inte ettan kommit till pc ens?

Så länge denna serie är konsolexklusiv kan iaf jag inte bry mig mindre om den.

Medlem

Järnspikar, men jag kan faktiskt vänta om det betyder att det blir i närheten av förra Red Dead Redemption.


signatur

Nämen!

Medlem

De behövde väl mer tid till att putsa till sina loot lådor och fylla den dryga online delen med mer micro transaktioner..

Medlem

Aluminiumskruvar, inte helt oväntat då det har varit knäppt tyst tills nu.

Medlem

@EXPLICIT: 1an missade pc pga speöet var en enda röra kodmässigt tydligen så det blev.ohållbart att göra en pcport smidigt.
Hoppas 2an kommer till pc. 1an var mycket mycket bra


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

"Men som ett litet plåster på såren släppte Rockstar några nya skärmdumpar från spelet."

Du menar salt va?

Medlem

"Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" borde ändras till "Den som väntar på något gott hinner dö av svält ifall dom ska vänta lika länge som det tar för Rockstar att släppa ett spel på ett angivet datum"

Medlem

Jag förlåter dom. Jag vill inte ha en framstressad uppföljare till ett av historiens bästa spel.

Medlem

Jag spelade inte RDR förrän 2016, så jag kan väl vänta. Men det är så otroligt jobbigt när man har fått smaka på kakan. Spelet ser fantastiskt ut. PS. typo "medelade"

MEG
Medlem

Varför komma med ett släppdatum överhuvudtaget då de inte kan hålla det.
Kanske de håller på att lägga till microtransaktioner och lootlådor


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Bättre om de går ut med att de håller på med spelet max 2 veckor eller kanske en månad innan lansering. Hatar att bli sugen på ett/en spel eller film när man ser en trailer och sen är lanseringen något/några år senare.

Medlem

När dom visade upp spelet 2016 så kunde dom ha sagt, "Will release in 2017, but we will delay it twice, so it will come late 2018".

Medlem

Tyckte att den första revolvern såg ut som en Colt Peacemaker, men kolven stämmer inte. Så jag gissar hellre på double-action. Inte lika roligt. Men däremot andra bilden kan vara vara två Colts, men hade hellre sett en Remington eller något.

Medlem

Det finns gott om spel att spela så länge. Om jag får vänta längre för ett bättre spel så bryr jag mig inte. Men förhoppningsvis kör jag RDR 2 medans jag lyssnar på Tools nya platta innan året är slut.

Medlem
Skrivet av EXPLICIT:

Kommer det till PC? Mig veterligen har väl inte ettan kommit till pc ens?

Så länge denna serie är konsolexklusiv kan iaf jag inte bry mig mindre om den.

Verkligen ologiskt tänkande när det är ett av de bästa spelen som gjorts... Lätt värt att köpa en PS3 för 500:- på blocket för BARA för att spela RDR1. Är väldigt få spel som når upp till denna pärla. Gör dig själv en tjänst... spela RDR

Medlem
Skrivet av MEG:

Varför komma med ett släppdatum överhuvudtaget då de inte kan hålla det.
Kanske de håller på att lägga till microtransaktioner och lootlådor

När dom sätter ett specifikt datum, då är det klart. Innan så skrev dom Spring 2018 vilket är diffust. Som gjort för att skjuta på. Får gärna skjuta på det till 2019 om så krävs... Kommer bli grymt hur som. Redan GOTY för mig

Medlem

Med andra ord våren 2019.

Gnällkuk

Klart det kommer till PC men garanterat ett år senare så de kan maximera försäljningen. Mig gör de inget, bättre vänta ett år eller så extra än att spela en buggfest


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

För mig kan de till och med vänta och släppa det 2019 om de vill. Det är så många spel i år som jag vill köra som kommer släppas i en rätt bra ström under året så för mig behöver det inte komma fler spel i år haha. Jag kommer inte hinna spela allt tror jag ändå


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

För mig kan de till och med vänta och släppa det 2019 om de vill. Det är så många spel i år som jag vill köra som kommer släppas i en rätt bra ström under året så för mig behöver det inte komma fler spel i år haha. Jag kommer inte hinna spela allt tror jag ändå

jag har en backlog som sträcker sig till 1998

Medlem
Skrivet av Vercadi:

jag har en backlog som sträcker sig till 1998

haha sweet!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Isåfall vill jag fasen ha Battlefront-kvalla på marken istället!!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

12
Skriv svar