Sonys VD Kaz Hirai slutar

Robot
Sonys VD Kaz Hirai slutar

Sista dagen blir 1 april. Nej, det är inget skämt.

#kaz-hirai, #playstation, #ps1, #ps2, #ps3, #ps4, #sony


Medlem

Ni vet väl att själva Twittern ni har i artikeln är ett Parodi konto? Även om det parodikontot läggs ner sista december i år.

Medlem

Är det Kaz Hirai själv, som twittrat detta?

Gillar att han har flera Ridge Racer-spel som bildbilaga i sammanhanget att han kliver ner ifrån VD-posten för att kunna spendera mer tid med sin familj! Haha

Medlem

Äll ooh Äll på den=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Parodikonto + första april som uppsägningsdatum? Hmmmmm jag tar nog flera nypor salt till dagens lunch


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Parodikonto + första april som uppsägningsdatum? Hmmmmm jag tar nog flera nypor salt till dagens lunch

Det finns ju en länk till Sonys pressrelease om detta i nyheten, så att han slutar stämmer.
Det är bara det att den infogade Twittern går till ett parodikonto, som iofs slutar men det är först sista december.

Medlem

Nice att lämna på topp. Inte som Dan direkt...

PS4-tåget rullar på. 2018 har mycket godis i påsen. Kaz var bra, men ska bli spännande att se vem som tar över rodret.

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Nice att lämna på topp. Inte som Dan direkt...

PS4-tåget rullar på. 2018 har mycket godis i påsen. Kaz var bra, men ska bli spännande att se vem som tar över rodret.

Det blir Kenichiro Yoshida som tar över.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det där parodikontot är för övrigt väldigt underhållande. Följt det i flera år nu trots att jag inte ens har en PS-konsoll.

1
Skriv svar