Divinity: Original Sin 2 storpatchat

Robot
Divinity: Original Sin 2 storpatchat
Medlem

Kanske dags för åter återbesök

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Fantastiskt spel med ett par vänner och en stor förbättring från Original Sin. Kul att de håller uppe ångan efter release.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Det var ingen dålig lista det där. Har inte klarat ut första spelet ännu då jag inte har någon att köra det med. Vännerna vill bara köra ow, rainbow siege... xD Lite tråkigt att spela ensam.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Testpilot

Grymt bra , skall ta en titt i helgen och se hur det snurrar efter alla fixar.

Nöjd att de fixar till problem så långt efter släppet.

Medlem

Give me! fast till ps4.an

Gen
Medlem

Har ettan men har aldrig spelat det. Är det värt att lira det innan 2an? 40€ är lite saftigt (för tillfället iaf).

Medlem

Är så jävla sugen på detta. Senaste dagarna har jag tittat videos och streams på detta som en galning kommer bli ett köp på en rea, har tre wolfenstein spel att ta i tu med först!

Medlem
Skrivet av magma:

Det var ingen dålig lista det där. Har inte klarat ut första spelet ännu då jag inte har någon att köra det med. Vännerna vill bara köra ow, rainbow siege... xD Lite tråkigt att spela ensam.

Egentligen är det roligare att spela ensam då du kan uppleva allt själv och ta din tid, blir lätt kaos att spela med vänner, vilket också såklart är riktigt roligt.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Egentligen är det roligare att spela ensam då du kan uppleva allt själv och ta din tid, blir lätt kaos att spela med vänner, vilket också såklart är riktigt roligt.

Får ge det en ny chans


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Fin patch men jag åtgärdade det lilla jag störde mig på med lite mördande

Edit: MODDANDE menar jag (damn you, autocorrect)

<.< >.>

Medlem

Låter som att beta-testandet är färdigt och man kan köpa det snart då. Najs!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Bästa spelat jag lirade 2017! Märkte inte mkt av buggar när jag lirat de ca 100h.

1
Skriv svar