Han Solo-teaser

Skägg.
10 Chambers
Han Solo-teaser

Första intryck: Kanske kan funka. Fucka inte upp detta Disney.


signatur
Medlem

Kommer med 100% säkerhet vara bättre än The Last Jedi.(99% iallafall)

Det sorgliga är att The Last Jedi tog musten ur mig(för att den inte var bra), hypen är inte lika hög längre för Star Wars. Men jag kommer självfallet att se den och hoppas alltid på det bästa.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Hoppas på denna! Är bara rädd för att användaren MrFlow på Reddit slog huvudet på spiken med denna bild:


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Releasehästryttare

När jag såg den trodde jag att det va Dexter skådespelaren som hade fått rollen, kollade upp vem det va och blev besviken

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

https://www.youtube.com/watch?v=9Szts88zY4o

Första intryck: Kanske kan funka. Fucka inte upp detta Disney.

Skulle precis lägga ut den. Den kommer säkert funka bättre än "The Last Jedi"-tramset.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Hoppas på denna! Är bara rädd för att användaren MrFlow på Reddit slog huvudet på spiken med denna bild:

https://i.redd.it/xmbldatt89d01.png

Men om man inte vill ha detta vad vill man då ha? Dystopisk, allvarsam Han Solo med svår uppväxt? Då skapar man en ny karaktär i en annan filmserie.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Kommer med 100% säkerhet vara bättre än The Last Jedi.(99% iallafall)

Det sorgliga är att The Last Jedi tog musten ur mig(för att den inte var bra), hypen är inte lika hög längre för Star Wars. Men jag kommer självfallet att se den och hoppas alltid på det bästa.

Blev också ultrabesviken, men tror att man får se på den som en klassik "övergångsfilm".
Kommer ihåg att jag blev besviken på "Två tornen" också. Vilket idag naturligtvis är helt uppåt väggarna.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@m_g_karlsson: Så menar jag inte. Jag gillade Rogue One för att den inte var en enda stor nick från Disney till biopubliken, och den filmen är i min mening ännu mer låst i sin handling än vad Solo behöver vara. Jag hoppas bara att de inte faller tillbaka på all självklar fan service som man skulle kunna kräma in i den här filmen.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Releasehästryttare

@DAoG: När är memorial day då ?

Önskar de kunde använda nya skådespelare istället för att köpa in dyra A listare, Emilia klarke är ju Daenaris, och många fler som man känner igen.

Medlem
Skrivet av Devan:

@DAoG: När är memorial day då ?

Önskar de kunde använda nya skådespelare istället för att köpa in dyra A listare, Emilia klarke är ju Daenaris, och många fler som man känner igen.

28 maj :).

Lättare att sälja in filmen till en större publik med kända namn?

Releasehästryttare

@DAoG: Inte i det här fallet, står det Star wars på nått så spelar det ingen roll, tänk att alla som spelade med i orginal sw inte va kända sen innan.

Medlem

Kan bli hur bra som helst! Med tanke på hur man hunnit fucka upp Star Wars-universumet så är det ju nästintill svårt att sabotera allt ännu mer.

1
Skriv svar