Far Cry 5 får zombies, Vietnam-tema och triggervarning för spindlar

Robot
Far Cry 5 får zombies, Vietnam-tema och triggervarning för spindlar

DLC-planerna avslöjar att Montana kan få ett visst problem med odöda och kryp med åtta ben.

#Far-cry-5, #dlc, #zombies


Medlem
Medlem

Jag hoppas att DLC't inte tar sig själv på för stort allvar. Vill ha mer skojig DLC.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Jag hoppas att DLC't inte tar sig själv på för stort allvar. Vill ha mer skojig DLC.

Förutsättningarna är ju grymma iaf, med tanke på att det är samma folk som gav oss Blood Dragon!

Medlem

Blood dragon va ju bara flummigt och inte alls roligt.

Nej, varför spindlar???

Medlem
Skrivet av Anabelle Lancelot:

Nej, varför spindlar???

för att en stor majoritet av människor inlusive mig själv hatar just spindlar.. hugga

Skrivet av SWEBarb:

för att en stor majoritet av människor inlusive mig själv hatar just spindlar.. hugga

Jag vet, det är hemskt. Som fantasy-fan får man kämpa, men hade hoppats slippa i Far Cry i alla fall. Oh well.

Medlem

Ser ut som ett skoj season pass med varierande DLC upplägg. Vietnam och zombie DLCt verkar passa mig bäst. Får se om jag handlar season pass direkt med spelet eller om jag väntar tills sommaren. Far Cry 5 kommer dock att handlas på releasedagen till Steam. Hoppas UbiSoft släpper Steam achievments som de hade till Assassin'S Creed: Origins i höstas.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar