VMA: Fräcka Fredag startar 13:00 idag

Robot
VMA: Fräcka Fredag startar 13:00 idag

Ställ dina frågor till Jocke och Calle.


Megadelux

Vem var det egentligen som kasta?

Moderator | Testpilot

Men vem är det som kör egentligen?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot

* Vad händer med Heart of Darkness?
* Ny fet patch till Divinity Original sin 2 , ingen på kontoret som kör det , tex i multiplay?
* Kingdom Come Deliverance släpps snart - vad är FZ's planer? Kommer Jocke att mörsa på med riddar-rustning , 2hands svärd och dricka mjöd i spelet?
* Highlights från veckans spelande av Sea of thieves
* Subnatutica släppt - åsikter?
* Far Cry 5 hetsen börjar komma. Kommer FZ att streama nåt? Mer björnar och hillbillies till folket!

Edit:

Ny Trailer till Kingdom Come Deliverance
https://www.youtube.com/watch?v=P4PXmXoJNV0

Testpilot

Vad handlar det spännande mötet om??

Fragtjuv

Jaha, här har jag sett till att vara hemma till 14:00 för första gången på tio år och så har ni ändrat tid just idag. Är inte meningen att jag ska bevittna Fräxka fredag live :).


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Avstängd

Jag måste komma med lite kritik och säga att det är för mycket garv på FF.

Medlem

Blir det något streama av Battalion 1944?
(sen in i "matchen" om ni redan täckt in det)

Och IMO. garva på


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Frilansare

@xtrem11:
Blir du nog tyvärr aldrig av med. Vi vill ju ha roligt när vi kör, och det skulle det inte bli om vi tvingade oss själva att strama upp. Sorry
Men vi uppskattar kritiken!

Medlem

13:00?
Skulle bli kunna bli en lunch-stream.
Spagetti bonanza fredag med Calle & Jocke!

Avstängd
Skrivet av Joakim Bennet:

@xtrem11:
Blir du nog tyvärr aldrig av med. Vi vill ju ha roligt när vi kör, och det skulle det inte bli om vi tvingade oss själva att strama upp. Sorry
Men vi uppskattar kritiken!

Möjligen var jag inte tydlig i min formulering. Jag har inget emot att ni har kull och det finns lite garv, men ibland är det för mycket garv. För mycket alltså inte att det finns men att det finns för mycket av. Jag är nog den ende som störde mig på det , jag får nog vänja mig vid det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av xtrem11:

Möjligen var jag inte tydlig i min formulering. Jag har inget emot att ni har kull och det finns lite garv, men ibland är det för mycket garv. För mycket alltså inte att det finns men att det finns för mycket av. Jag är nog den ende som störde mig på det , jag får nog vänja mig vid det.

Alla är vi olika och inget konstigt med det.

Kan förstå tanken av att man vill det ska flyta på och vara lite mer seriöst. Inget problem med garv (och personligen gillar jag när det "ballar ur"), men i samma veva så vill man ju ha ett seriöst och bra program med fokus.

Tycker Calle och Jocke löser det bra ändå. Ifrån mitt perspektiv är det Calle som står för det mesta roliga och Jocke är duktig på att hålla dem på banan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Mer garv åt folket!

Jag tycker ni har börjat hitta rätt med FF nu. det sista jag vill se är 2 tråkmånsar som kallt diskuterar veckans nyheter.

Testpilot

Saknar bara en soffa där ni kan gräva ner er och mysa vid fredags snacket.

Tråddemonen
Testpilot

@Joakim Bennet: Äh tycker skratt gör det mer underhållande. Fick fästmön att se på 2 avsnitt och hon tyckte det var underhållande även fast hon inte är så speciellt spel eller teknik intresserad Keep up the good work! Ni har trevliga och omtyckta personligheter enligt min åsikt! Dra på med lite skämt o sido. Det var ju trots allt fredag

1
Skriv svar