Ohoj! Över 330 000 digitala sjörövare spelade Sea of Thieves-betan

Robot
Ohoj! Över 330 000 digitala sjörövare spelade Sea of Thieves-betan
Ambassadör
Xbox

Gött! Ytterligare en fördel med att spelet hamnar på Game Pass är att det mer eller mindre garanterar en livskraftig spelarbas över väldigt lång tid. Inga problem att hitta någon att spela med alltså lååångt efter release.


signatur

Jump in.

Medlem

Hade helt glömt att dom hade igång betan. Någon som spelade som kan säga om det är ett bra spel eller ej?

Inaktiv
Skrivet av Rior:

Hade helt glömt att dom hade igång betan. Någon som spelade som kan säga om det är ett bra spel eller ej?

Kan säga att detta är fantastiskt, denna generationens mest annorlunda spel (på ett bra sätt), Men så har jag med fått spela det mååånga fler timmar än andra här (och med mer content än tom betan).

Testa för 9kr med gamepass när 20 mars kommer så har du inte kastat några pengar i sjön om jag skulle ha fel!

Jag köper dock

Medlem

Gammal klyscha : Wow dödare =P

Medlem
Skrivet av Rior:

Hade helt glömt att dom hade igång betan. Någon som spelade som kan säga om det är ett bra spel eller ej?

Spelet har en väldigt bra grund, i form av miljö och i sitt trollande med andra spelare. Både fiender och vänner.
Problemet ser ut att vara content, men får se om dom skickar ut mer i spelet än den info som folk snott åt sig. Det är PvE det.
PvP står jag väldigt skeptisk till för stunden. Båtstriderna kräver en del fixar och valmöjligheter, lätt det svagaste kortet i spelet. När det kommer till skytte finns det en del att arbeta med där oxå, men det tror jag att dom kan fixa innan release.

Om det är ett spel som dom vill han en framtid till, och dom kommer med diverse uppdateringen när det kommer till fiendetyper, bossar, vapen, hur man samlar skatter, vad man kan göra med skatter, utökning av miljöer osv osv så är det nog värt priset det har.

Om spelet kommer vara mer eller mindre som det är, utan några större content-updates så förstår JAG inte prissättningen alls.

Jag hoppas på det, och jag ser potentialen i det. Personligen kommer inte köpa det förrän jag ser vad spelet faktiskt innehåller och vilka planer dom har för det. Och det är med 3 vänner som redan har förbeställt det.

Medlem

@anon_81726: Jo det saknades 1 npc och dess quest line, Ingen enorm skillnad.

Medlem

@Goalie: De är inte ens samma genre så nej.

Medlem

@erson: så ett spel av en genre kan inte ta spelare från en annan genre? Inte för jag tror att detta är en wow-dödare☺️

Gen
Medlem

@erson: Spelar ingen roll, det var roligt och det var nog poängen med hans inlägg

Inaktiv
Skrivet av Elixx:

@the_o: Jo det saknades 1 npc och dess quest line, Ingen enorm skillnad.

Öh. VAd snackar du för dynga?

Medlem
Skrivet av erson:

@Goalie: De är inte ens samma genre så nej.

Wooosh

Medlem
Skrivet av Elixx:

@the_o: Jo det saknades 1 npc och dess quest line, Ingen enorm skillnad.

Glöm inte grisarna

Medlem

@anon_81726: Jag har spelat SoT i ett år, finns inte mycket som saknades imo. Någon nämnde grisar, så synd om testarna då. Senaste vintern har det lagt tills nya skepp, vapen, storms (hösten) osv. Fattar inte att folk klagar på att "det saknas content" i det senaste testet (det var en npc med quest line och grisar, cry me a river).

1
Skriv svar