Server-hopslagningar i Aion

Robot
Inaktiv
Server-hopslagningar i Aion

Inget oväntat faktiskt, som med de flesta mmorpg. Vet ingen som spelar detta faktiskt..men det var en jävla hype om det.

Medlem

Spelat sen release och spelar än. Mycket bra spel!:)

Inaktiv

När kommer nästa del av recensionen? Vad gör man när man är lvl 50?

End Game Content?

Inaktiv

Vilka MMO,s ökar förutom AoC och WoW ?Om nu ens AoC gör det,, Känns som inget kan rubba WoW eller komma rubba det:)

Skrivet av bleak:

Vilka MMO,s ökar förutom AoC och WoW ?Om nu ens AoC gör det,, Känns som inget kan rubba WoW eller komma rubba det:)

WoW ökar ju knappast. AoC och Eve gör det däremot


signatur
Medlem

Warhammer Online säger jag bara

Medlem

Det kan inte vara så bra ping då om amerikaner och europeer spelar på samma server?

Medlem

så länge inte min ping kommer gå över 100 normalt så är det ok för mig ^^

Medlem

Trevligt för Aionspelare!

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Warhammer Online säger jag bara

Då säger jag samma sak som du gör.

Expansionsavslöjande på E3 någon?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

längtar till Planetside 2 istället

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av bleak:

Vilka MMO,s ökar förutom AoC och WoW ?Om nu ens AoC gör det,, Känns som inget kan rubba WoW eller komma rubba det:)

WoW ökar ju knappast. AoC och Eve gör det däremot

WoW lär öka rejält när Cataclysm släpps.

Hade spelat det om det var gratis, annars nah...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

jag kommer aldrid att röra det där spelet igen.
tacka vet jag AoC.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Warhammer Online säger jag bara

Phft, DAoC säger jag.

Medlem

Lotro är rätt stort också. Men dom har en trogen skara spelare också.

tsk
Medlem
Skrivet av SubMarine:

Phft, DAoC säger jag.

I second that one!

Medlem
Skrivet av Whip:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av bleak:

Vilka MMO,s ökar förutom AoC och WoW ?Om nu ens AoC gör det,, Känns som inget kan rubba WoW eller komma rubba det:)

WoW ökar ju knappast. AoC och Eve gör det däremot

WoW lär öka rejält när Cataclysm släpps.

Tror inte den ökar - dock kan tidigare spelare få för sig att återaktivera sina konton.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

AoC <3

Dock är ju WoW endast lite mer speciellt för att så många fler man känner lirar det :/

Aion intresserar mig inte.

Medlem

Tror nya Star Wars MMO:t kommer sparka rumpa ganska hårt. Kan nog faktiskt bli en ganska stor utmanare, till och med till WoW! Särskilt med tanke på att det är utvecklat av Bioware!

Medlem

Call of tuty: Kan ju hålla med dig.
Aion känns ju som det går sådär, server hopslagning är väl ett steg närmare papperskorgen.
MMORPG verka vara en riskabel spelgenre, skapar man inte det perfekta spelet så går det år skogen. Plus att det riktar in sig till folk som har oerhört mycket fritid.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Call of tuty: Kan ju hålla med dig.
Aion känns ju som det går sådär, server hopslagning är väl ett steg närmare papperskorgen.
MMORPG verka vara en riskabel spelgenre, skapar man inte det perfekta spelet så går det år skogen. Plus att det riktar in sig till folk som har oerhört mycket fritid.

Perfekt behöver det inte vara, men om innehållet är ointressant så tappar folk snabbt intresse och söker något annat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Va!? Jag är helt föstrummad, totalt oväntat...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Egen forumdel till Aion plix plix plix...

Inaktiv

Aion är ett helt O.K MMO. Har spelat sedan releasen med mindre uppehåll och det är fortfarande kul att sätta sig ned med. Patcherna har gjort det mer humant för oss västerlänningar och saker har förbättras, ser inte mig själv separera med Aion på ett bra tag. Förutsägbart att detta skulle hända och som sagt kan bara gynna communityn positivt.


signatur

The definition of insanity?

Ish
Medlem

Ingen överaskning direkt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Pff Aion är statiskt och tråkigt precis som de flesta andra mmorpgs som finns.
Mina förhoppningar ligger på Guild Wars 2, och OM dem lyckas med sina visioner kommer det smiska hårt!

Medlem

spelade ett tag.. men det är så linjärt och segt.. och saknar totalt endgame.. pvp suger..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

ganska mediokert spel, inget nytt direkt

1
Skriv svar