Ny trailer för Far Cry 5

Robot
Ny trailer för Far Cry 5

Visar vilken hjälp man kan få.

#Far-Cry-5, #Ubisoft


Medlem

Liknande upplägg som de hade i Ghost Recon: Wildlands, fast nu mer "specifika" karaktärer.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Hurk har man väl stött på i tidigare Far Cry lika korkad som vanligt

http://farcry.wikia.com/wiki/Hurk


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Testpilot
Skrivet av SgtBlack:

Hurk har man väl stött på i tidigare Far Cry lika korkad som vanligt

I Far Cry 4 var han bara puckad men gick att stå ut med.
Men när de hade in honom i Far Cry Primal då var det bara jobbigt och töntigt.

Hoppas de gör honom bättre i 5an. *håller tummarna*

Medlem
Skrivet av Harakiri:

I Far Cry 4 var han bara puckad men gick att stå ut med.
Men när de hade in honom i Far Cry Primal då var det bara jobbigt och töntigt.

Hoppas de gör honom bättre i 5an. *håller tummarna*

Jag tror hans mentalitet kommer att göra sig utmärkt i ett sekt influerat Hillbilly samhälle


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

Får erkänna att FC5 bara ser barnsligt lockande ut för för reptilhjärnan, ett av ytterst få spel som jag ser fram emot i år faktiskt. Det ska bli ett sant nöje att åka runt och härja bland dessa sekteristiska hillbilly's i den Montanska sandlådan.

För övrigt ser Hurk's rpg jäääääääääävligt OP ut, visste inte att det fanns typer där man kan skjuta ett flertal skott utan att ladda om, funkade då verkligen inte med grg Carl Gustaf i lumpen inte.

Medlem

Snark. Känns faktiskt riktigt töntigt det här, verkar vara riktat till ungdomar. Var taggad men nu, no thanks.

Testpilot
Skrivet av SgtBlack:

Jag tror hans mentalitet kommer att göra sig utmärkt i ett sekt influerat Hillbilly samhälle

Hahaha , du har så rätt! Han passar i bra i denna miljö helt klart. Hockeyfrilla och hillbillies

Medlem
Skrivet av Chomag:

Får erkänna att FC5 bara ser barnsligt lockande ut för för reptilhjärnan, ett av ytterst få spel som jag ser fram emot i år faktiskt. Det ska bli ett sant nöje att åka runt och härja bland dessa sekteristiska hillbilly's i den Montanska sandlådan.

För övrigt ser Hurk's rpg jäääääääääävligt OP ut, visste inte att det fanns typer där man kan skjuta ett flertal skott utan att ladda om, funkade då verkligen inte med grg Carl Gustaf i lumpen inte.

Kanske tur är väl det


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

hoppas inte hunden kör apport när man kastar sprängämnen


signatur

//monster

Medlem

@DJMar: Kommer förmodligen köpa det och testa det, men jag ser inte direkt något nytt i detta spelet, att kalla in på förstärkning har funnits. Att använda hund har funnits i andra spel. osv.

1:04 Vem fasen skjuter båge med böjd arm

Varför laddar man om lilla tanken på eldkastarn när man har 2/3 stora flaskor på ryggen

Nog gnällt ser gräjtans ut.

Kommer inte ens ihåg nån karaktär från 4:an :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

hoppas inte hunden kör apport när man kastar sprängämnen

Dogmeat?

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

hoppas inte hunden kör apport när man kastar sprängämnen

Skrivet av Buio:

Hot dog

Medlem
Skrivet av DJMar:

Snark. Känns faktiskt riktigt töntigt det här, verkar vara riktat till ungdomar. Var taggad men nu, no thanks.

Jo, såsom det förra Far Cry så verkar det riktat till USA:s allra övercoolaste P12:or :/ Vem vet, spelet kanske är kul om man skippar medföljare och kanske trycker bort all dialog som kommer ens väg (det lär ju gå att lista ut vad man ska göra ändå, om man säger så). Men nånting säger mig att inte bara snacket och karaktärerna är anpassade efter bokstavskombinationsungdomar, utan allt som går har säkert coolifierats. T.ex. att det blir en spraydusch med blod vid alla kulträffar, träffar mot halsen osv.

Medlem

UBIsoft avslöjar ett par till "Fangs for hire", Peaches och Cheeseburger. Beskrivning finns på länken.
https://far-cry.ubisoft.com/game/en-us/news/152-318349-16/the...

Tråddemonen
Testpilot

Har en kärlek för både far cry serien samt att det utspelar sig i nordliga staterna eftersom jag själv älskar den typen av natur. Sen kommer spelet vara väldigt amerikaniserat som har en viss charm när det kommer till humor och deras trångsynta bild över världen.
Tror det blir några riktigt minnesvärda karaktärer i detta spel.

Medlem

Börjat spela FC4 nu, det är riktigt kul. Man vet vad man får, men så länge det inte blir allt för repetetivt är det skoj. Riktigt bra first person shooter, och de har fått till kontrollerna på styrning väldigt bra också.

Ser fram emot FC5.

Tråddemonen
Testpilot

@Buio: Pagan Min är ju så himla bra i spelet

Medlem

Man kör ju med Boomer helt klart


signatur

Meep!

1
Skriv svar