Rykte: Bandai Namco utvecklar Metroid Prime 4

Robot
Rykte: Bandai Namco utvecklar Metroid Prime 4

Eurogamers källor bekräftar veckans rykten.

#Bandai-Namco, #Nintendo, #Switch, #metroid-prime-4


Medlem

Så länge som Team Ninja håller sig så långt borta som möjligt så kanske det blir bra, men med tanke på hur uselt Prime 3 var så är mina förväntningar inte höga för det här.

Medlem

@Esri: jag älskade 3an är det avskytt generellt?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

@FejkFejksson: Jag älskar också 3an. Inte lika bra bandesign som 1an men bättre än 2an som jag ofta gick vilse i.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

@Esri: jag älskade 3an är det avskytt generellt?

Gillade själv också 3:an.

Och det är inte avskytt, har ändå 90 av 100 på metacritic och 8.9/10 av privatpersoner.

Releasehästryttare

ja, vafalls? 3an va ju bättre än 2an ..

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

@Esri: jag älskade 3an är det avskytt generellt?

Vet inte, jag tålde det inte och det var inte kontrollerna utan deras usla försök på story, blev så jävla arg på hur dåligt det kändes. Då tyckte jag Prime 1 och 2 hade bättre story och då var det knappt någon.

Medlem

@Esri: åh ok men då förstår jag. Jag gillade inte att dom försökte ha en story i varken 2an eller 3an, gillade utforskandet och loren mest i ettan. Men jag hade roligare i 3an än i 2an men gillar alla tre.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

@Esri: åh ok men då förstår jag. Jag gillade inte att dom försökte ha en story i varken 2an eller 3an, gillade utforskandet och loren mest i ettan. Men jag hade roligare i 3an än i 2an men gillar alla tre.

Ja det är säkert inget fel på spelet (även om det är motion control :S) men jag stängde av det efter ungefär 2h. Metroid är en märklig serie då varje gång de har försökt få in story i spelen så har kvalitén sjunkit. Det enda jag behöver veta är att Samus är en prisjägare, att hon jagar rymdpirater och att det är pirater på planeten jag landar. I övrigt är det äventyret som gör spelet bra. Sen ska vi ju tillägga att Team Ninja mördare Metroid p.g.a. sin version av story, de gjorde allt fel med Samus. Hon är en jävla amazon! Hon är 1.90m lång, väger 90kg (utan sin armor). Och sen kommer Team Ninja och gör henne till en liten flicka. Nej, Samus ska vara badass och story i hennes spel verkar misslyckas med just det..

Medlem

Alla Metroid har sina för- och nackdelar. Jag gillar alla Prime-spelen lika mycket, men på olika sätt. Vågar inte riktigt ha några större förhoppningar om det fjärde spelet än, särskilt inte efter fiaskot Other M.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Bra tillfälle att skaffa en Switch när det där kommer

Medlem

Äntligen! Nin'Tendo take my monies!


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Esri:

Så länge som Team Ninja håller sig så långt borta som möjligt så kanske det blir bra, men med tanke på hur uselt Prime 3 var så är mina förväntningar inte höga för det här.

Du tänker inte på Metroid other M?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Du tänker inte på Metroid other M?

Tänker på båda

1
Skriv svar