Warhammer: Vermintide 2 släpps redan nästa månad

Robot
Warhammer: Vermintide 2 släpps redan nästa månad
Medlem

Gött! Fast jag skulle fortfarande hellre spela råttor.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ville verkligen gilla ettan.. men ack så enformigt och trist jag fann det.
Och av de filmer jag sett från tvåan så känns det tyvärr som typ samma spel fast med variationen att man möter odöda nu också....

Medlem

Ser polerat å köttigt ut som ettan, man blir lockad av videon och sedan är det enformigt som satans, jag vet hur det är! Men jag är öppen till att bli överraskad! Ettan hade tyvärr inget djup alls, även fast mekaniken osv var på plats.

Medlem

Känner att det är mycket på horisonten just nu, så detta spel får nog vänta lite. Dessutom som kändes det lite som att de inte var förrän i slutet av förra året som de fixade det första spelet. Så man kan lika gärna missa ett år av detta spelet och spela det när det är "klart".

Gnällkuk

Najs! Taggad Hoppas det är lite mer polerat än ettan dock


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar