Overwatch League första kvinnliga spelare ska spela för Shanghai Dragons

Robot
Overwatch League första kvinnliga spelare ska spela för Shanghai Dragons

Geguri ska hjälpa Shanghai Dragons att börja vinna.

#Geguri, #blizzard, #overwatch, #overwatch-league


Får önska lycka till, till henne och laget.

Moderator | Testpilot

Kul! Hoppas det blir fler.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Grym spelare och hon föredrar Zarya som jag själv.

Medlem

Spännande tider inom owl. Hoppas det går mycket bättre för Shanghai nu när de rekryterat nya spelare. Hoppas även det går mycket bättre för Florida Mayhem, som har rekryterat två syd koreaner.

Medlem

Får se om det går bättre för Dragons nu. Vid det här laget är det ju ganska uppenbart att förändringar behöver göras i laget.

Inaktiv

Jag märker att iom min tidigare kommentar togs bort att poängen förmodligen inte gick igenom så ber om ursäkt utifall någon läste den och tog illa upp vilket inte var syftet.

Medlem

@anon_119148: Vettigt att be om ursäkt oavsett. +1 till dig.

Medlem

Kul! Hon är som sagt grym Zarya, kanske får nytta av det nu när Mercy-metan är över

Medlem

Ganska tråkigt att media ska lägga vikt på att hon är en tjej när hon själv på Twitter förmedlat att hon inte vill bli sedd på detta vis utan att hon vill vara känd som en bra Overwatch spelare, inte en bra *kvinnlig* Overwatch spelare.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ganska tråkigt att media ska lägga vikt på att hon är en tjej när hon själv på Twitter förmedlat att hon inte vill bli sedd på detta vis utan att hon vill vara känd som en bra Overwatch spelare, inte en bra *kvinnlig* Overwatch spelare.

Allt som ger clicks är kul för media. Vad personen i fråga tycker spelar troligen ingen roll alls.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

@Whisp: 3st om man räknar in den nya tränaren, vilket kan vara minst lika betydelsefullt

Medlem

Jaja, skitkul med Geguri till Dragons, men vafan hände med Dafran till Mayhem??????

Medlem
Skrivet av synapskollaps:

Jaja, skitkul med Geguri till Dragons, men vafan hände med Dafran till Mayhem??????

jebaited.

Men alltså, Geguri vilken flex tank det är ändå. Hon är känd för hennes Zarya men hon spelar typ uteslutande dva nu för tiden och är smått fantastisk med henne. Ett riktigt kap om du frågar mig.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

@synapskollaps:
Jag googlade dafran bara för så många tjata om honom. Utifrån det jag fick upp om honom så verkar han inte vara så värst stabil. Throwat matcher och sagt att spela professionellt gör han deprimerad.
De kanske inte vill ha han på grund av det?

Medlem
Skrivet av Whisp:

@synapskollaps:
Jag googlade dafran bara för så många tjata om honom. Utifrån det jag fick upp om honom så verkar han inte vara så värst stabil. Throwat matcher och sagt att spela professionellt gör han deprimerad.
De kanske inte vill ha han på grund av det?

Vill Dafran gå pro kommer han att gå pro. Finns inte ett lag i världen som kommer att neka honom.

edit: Med det sagt, han vill inte gå pro verkar det som. Verkar trivas att "bara" streama för tusentals tittare var och varannan dag


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

@Maxiz!:
Okej. Har dålig koll på han som sagt. Men det är synd att han inte vill om han är så bra.

Medlem
Skrivet av Whisp:

@Maxiz!:
Okej. Har dålig koll på han som sagt. Men det är synd att han inte vill om han är så bra.

Jo men det har nog med hans mentalitet att göra. Han var ju pro i selfless när det begav sig, men att träna och titta på vods 8-12 timmar om dagen var inte hans grej, vilket gjorde att han började sänka matcher på stream osv. Han insåg att han inte ville vara pro längre Men man vet ju aldrig.. tror att en sådan exceptionellt duktig spelare som Dafran nog lockas lite av att jämföra sig med de bästa.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

1
Skriv svar