The Surge 2 får karaktärseditor och en öppen värld

Robot
The Surge 2 får karaktärseditor och en öppen värld

Ska vara betydligt svårare än originalet.

#deck-13, #the-surge-2


Medlem

Neeej, inte svårare, det var precis lagom svårt. 😀

Medlem

Svårare vet jag ej om dom behöver göra det, tyckte det räckte bra med det som var. Lagom grinig vart man till och från.

Medlem

Låter spännande. Har dock inte ens lirat det första spelet så kanske ska ge det en chans till Steam. Förresten... kommer inte The Surge 2 till PC eller? Det är ju synd då jag absolut föredrar att lira på Steam. I värsta fall blir det på PlayStation 4 vanilj. Har nyligen sålt min Xbox ONE vanilj.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Låter spännande. Har dock inte ens lirat det första spelet så kanske ska ge det en chans till Steam. Förresten... kommer inte The Surge 2 till PC eller? Det är ju synd då jag absolut föredrar att lira på Steam. I värsta fall blir det på PlayStation 4 vanilj. Har nyligen sålt min Xbox ONE vanilj.

Miss av mig! The Surge 2 kommer såkart till pc också. Uppdaterade nyheten!

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=wmR1ehmmwkc
(har man inte kört The Surge så fattar man inte varför jag länka denna låt)

Avstängd

@tisse: Tack för den du, det är en riktig bra sång.

Medlem

@xtrem11: Fast efter ett tag blev man rätt så trött på den låten ;p

Medlem

Tycker både Lords of the fallen och The Surge fick oförtjänt dålig kritik. Iofs fick väl The Surge lite bättre betyg.

Medlem

Älskvärda parametrar att som spelutvecklare sikta på <3

1
Skriv svar