Glöm 4K – den här killen spelar hellre på sin rymd-TV från 70-talet

Robot
Glöm 4K – den här killen spelar hellre på sin rymd-TV från 70-talet

Får löda ihop sladdarna för att få bild.

#hemmabygge, #retro


Medlem

Själv kör jag alla mina konsoler på mitt gamla gameboy från 1989, fungerar helt ok.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Men har den Skyrim?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha vilken kabelhärva

Avstängd

Fantastiskt att ljudet till och med låter relativt lika som moderna TV-apparaters inbyggda ljud gör, säger en hel del om ljudet i dagens moderna TV-apparter!

Medlem
Skrivet av AplAy:

Fantastiskt att ljudet till och med låter relativt lika som moderna TV-apparaters inbyggda ljud gör, säger en hel del om ljudet i dagens moderna TV-apparter!

En högtalare är ju fortfarande en högtalare, även om komponenterna håller bättre kvalitet numera så får det ju inte plats så mycket i en platt-tv.

ELF
Medlem

Cuphead funkade ju riktigt bra i svartvitt. Kan ju förvisso bero på att det är har samma tecknade stil som filmer och serier från den tiden.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

@AplAy: Ljudet i en tjock-TV var faktiskt bättre och fetare än dagens Tv-apparater.

Medlem

@conthox: Jag ser Xbox One x, switch, ps4 och en dator i videon Skyrim finns till alla de plattformarna sen om han äger spelet vet jag ej.

Medlem

@jOnÄTÄn: Jag menade bara lite skämtsamt om det var portat till hans hårdvara, som det har blivit till mycket annat...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Påminner om när LGR spelade Cuphead på sina gamla svartvita tv för fyra månader sen:

https://www.youtube.com/watch?v=rPcYW9dTAUw

Och lite för att förekomma alla kommentarer om Crysis så spelade han Crysis på samma tv för ett år sen:

https://www.youtube.com/watch?v=fMiMz1uGCXI

1
Skriv svar