Nytt Star Wars: Battlefront 2-spelläge låter dig jetpack-kriga med raketer

Robot
Nytt Star Wars: Battlefront 2-spelläge låter dig jetpack-kriga med raketer
Medlem
Medlem
Skrivet av Fiddi:

Nej.

Edit: Okej jag kanske bör skriva lite mer. Tja, vad ska man säga? Anser det bra att de jobbar på spelet givetvis. Att vissa inte kan släppa taget om saker och ting är deras problem. Vad jag vet så har väl inte microtransactions återvänt och bortsett från viss speldesign som man kanske inte tycker om så är det väl inget fel med spelet? ...eller ska vi fortsätta hata för hatets skull?

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Nej.

Edit: Okej jag kanske bör skriva lite mer. Tja, vad ska man säga? Anser det bra att de jobbar på spelet givetvis. Att vissa inte kan släppa taget om saker och ting är deras problem. Vad jag vet så har väl inte microtransactions återvänt och bortsett från viss speldesign som man kanske inte tycker om så är det väl inget fel med spelet? ...eller ska vi fortsätta hata för hatets skull?

Hata för hatets skull låter bra. (Y)

Medlem

@Luciphear: Vet ej om att det är hata, bara för man inte rullar över och tar det så fort EA/DICE visar något glitrigt,

Medlem

For only 25$ get the Super deluxe Jetpack, lasts twice as long as the regular version. Be the hero you were meant to be!

Medlem

@Luciphear: Det är just den "Vissa speldesignen" som förstör hela spelupplevelsen för min del. Med eller utan microtransaktioner så är all progression baserad runt rng och loot-boxes. "Star-cards" och förmågor på cooldowns istället för renodlade primära och sekundära vapen hör inte hemma i ett FPS.

Förändringarna som skulle behöva göras för att göra detta spel aktuellt för min del kommer Dice aldrig att ändra i detta läget.
Redan när spel når Beta stadiet så är det alldeles för sent för att göra så stora förändringar.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Nej.

Edit: Okej jag kanske bör skriva lite mer. Tja, vad ska man säga? Anser det bra att de jobbar på spelet givetvis. Att vissa inte kan släppa taget om saker och ting är deras problem. Vad jag vet så har väl inte microtransactions återvänt och bortsett från viss speldesign som man kanske inte tycker om så är det väl inget fel med spelet? ...eller ska vi fortsätta hata för hatets skull?

Battlefront 2 adds limited-time jetpacks and rocket launchers mode in new patch,
https://www.pcgamer.com/battlefront-2-adds-limited-time-jetpa...

Citat:

Star Wars: Battlefront 2 failed to reach its holiday period sales targets—so said EA CFO Blake Jorgensen last month, while blaming the game's loot box backlash for its shortcomings.
Somewhat surprisingly, Jorgensen then said the controversial mechanic will be nevertheless reinstalled "when [EA] thinks it's ready"......................more


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

*A major error has been fixed by taking the license from EA and giving it to a indie-company (TBA).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

*A major error has been fixed by taking the license from EA and giving it to a indie-company (TBA).

Dom ska ha kredd som lyssnar på community't iaf!

Medlem
Skrivet av Salking:

@Luciphear: Vet ej om att det är hata, bara för man inte rullar över och tar det så fort EA/DICE visar något glitrigt,

Nah, jag erkänner att det var rätt skevt uttalat av mig. Är mest trött på att bara läsa så mycket onödigt drama över småskit så jag överreagerade nog själv. Folk som inte kan(eller inte vill?) förlåta vad de än förbättrar(pratar inte nödvändigtvis om just denna nyheten förstås). Därför "hata för sakens skull" kommentaren.

Med det sagt ser jag inte hur detta är en negativ uppdatering. Visst, det är tidsbegränsat men vad är det för fel med det? Eller misstolkar jag något, är det något man permanent låser upp och kan använda vanligtvis?

1
Skriv svar