Warhammer Online uppdaterat

Medlem
Warhammer Online uppdaterat

Inte uppdaterat ännu dock. De har skjutit fram uppdateringen för att få in lite fixar: http://www.war-europe.com/#/news/?lang=en&id_news=en748

Även om du inte kan levla över nivå 10 så kan du åtminstone spela det för evigt.

Medlem

Är level 10-taket den enda begränsningen i trial-versionen?

Medlem
Skrivet av Ch4rles:

Är level 10-taket den enda begränsningen i trial-versionen?

Nej inte riktigt, du kan t.ex. inte åka till de största städerna eller t2,t3,t4 (områdena för de högre nivåerna)

Men deras trial är väldigt generös och även i låg lvl slaktar pvp:n WoW's högsta lvl pvp

Har själv spelat i som max level sjukt roligt, tagit en paus nu med flera betor kommit ut

Medlem

Begränsningarna på trial är: du kan inte lämna Empire/Chaos T1, du kan inte öppna blå/lila/guld lootbags från PQ's o.dyl, du kan inte levla över R10/RR10 ("pvp-ranken") och du kan bara ha karaktärer på servern Karak-Azgal. Jag TROR att det var allt, kan dock ha missat något.

Medlem

WAR är ett riktigt kul spel, med den nya city-invasion updaten så blir det ännu roligare!

Medlem

Drog igång det igen nyligen, och det har definitivt förbättrats på många fronter. Ovanstående uppdatering lär fräscha upp de i vanliga fall något tjatiga stadsinvasionerna, samt balansera en del klasser ytterligare.

Gällande Trial så är det faktiskt möjligt att entra andra områden än Nordland. Så sker genom att någon frammanar dig användandes en Summoning Talisman. Så vida de inte "åtgärdat" det relativt nyligen så lär det fortf. fungera utmärkt. Nivå-restriktionerna går dock ej att kringå. Om minnet inte sviker tror jag dock även en Trial-användare "bolstras" till lämplig nivå, beroende på Tier, om han/hon är grupperad med en karaktär högre upp.

Ett litet tips bara

Medlem

Ska testa trial nu

Medlem

ohh! Vill också spela WARHAMMER ONLINE... Har haft WARHAMMER ONLINE COLLECTORS EDTION i över 1 år nu och har inte kunnat testat det pga: Min dator....Sämsta som finns.... 32mb grafikkort, 2.5MHz celeron (singlecore), 768mb minne... aa nu förstår.. Det enda jag kan spela är Cs 1.6 Men spelkänslan är usel eftersom jag har ett mobilt bredband som iaf är (i värmlandsskogarna) går väldigt segt..Desutom kan inte TELIA dra en internetkabel till mitt hus...Det finns 2 st stationer EXAKT 1 km från båda hållen.. Från mitt hus sett.. =( .. Då återstår bara WC3 som hela datorn laggar ihop när det blir för många gubbar.... Det är synd om mig tycker jag.


signatur

Gillar min status: Trähatt =)

Medlem

Jag lider med dig Bulldeg93, men jag tror många här varit i din sits men har haft chansen att kunna flytta och få bättre internet samt jobb och kunna köpa ny dator. Din tid kommer ska du se

Anyhow, servrarna ligger just nu nere så jag antar att de uppdateras för fullt
Av ren impuls skapade jag ett White Lion igår, ser fram emot att få fortsätta nöta den och kötta destro

Edit:
Laddar ner nya patchen nu. happy happy yoy yoy!

Inaktiv

ska man kanske börja spela igen ? Hur är det med spelar antalet ?


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Medlem
Skrivet av Flower power(Isak):

ska man kanske börja spela igen ? Hur är det med spelar antalet ?

De två flerspråkiga servrar som finns kvar har en väldigt välmående population båda två. Den största skillnaden ligger just nu i spelsättet, där Karak Norn lider av "bombning" (GTAoE/PBAoE) något fruktansvärt, och Karak Azgal ligger mer åt singletarget assisttåg-hållet. Det kan komma att förändras aningen med denna patch, då Mythic faktiskt tagit till sig av beta-testningen på PTS'erna, och tidigarelagt en nerf av Brightwizard och Sorceress PBAoE.

Generellt så är det mycket bättre nu än för bara ett par månader sedan, vilket också märks då flertalet av de gamla spelarna börjar komma tillbaka, iaf på Azgal där jag spelar.

Medlem

haha, störtsköna spelare också. De flesta av dem verkar inte ha läst changelogen till patchen så alla är "WTF?! Var är tränarna?"
80% av Advice chatten gick ut på att de som läst changeloggen satt och förklarade var tränarna fanns igår.. Personligen tror jag att de har omstrukturerats (flyttats) för att förbereda något stort (ny expansion? *hoppas hoppas hoppas*)

edit:
Oooh,, planer för expansion ser jag
http://mmofocus.se/index.php/2010/03/19/warhammer-online-expa...

1
Skriv svar