Fira in kvällen med den första stunden från Ni no Kuni II

Robot
Fira in kvällen med den första stunden från Ni no Kuni II

Spana in spelets första 18 minuter.

#jrpg, #level-5, #ni-no-kuni-2


Tråddemonen
Testpilot

YES! Nu blir man glad! Gud var härligt!

Medlem

Jag klarade av ettan förra året. Det är helt klart ett mycket stämningsfullt och härligt RPG som är väl värt att testa. Det finns ett par tröga timmar i början som ett par av mina vänner fastnade på, men därefter blir det bara bättre och bättre.

Jag funderar på att damma av spelet. Det finns fortfarande en viktig endgame spell som jag måste få tag på...

Ni no kuni 2 sparar jag till releasen. Trailers och previews får vänta!

Medlem

Spelet ser snyggt ut och spännande, men är det något jag inte klarar av så är det "cat girls" å annan skit med öron/svans. Så otroligt jävla barnsligt, är medveten om att det är riktigt häftigt borta i japan/asien.

Medlem
Skrivet av Divion:

Spelet ser snyggt ut och spännande, men är det något jag inte klarar av så är det "cat girls" å annan skit med öron/svans. Så otroligt jävla barnsligt, är medveten om att det är riktigt häftigt borta i japan/asien.

Och för att inte nämna alla dessa stönande i jrpg, stör mig febrilt på det

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Vi har förhandstestat Ni no Kuni II och fick otippat nog testköra PC-versionen. Intrycken kommer senare i veckan, men jag kan säga att det ser väldigt lovande ut för alla som gillade första spelet.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar