Vinn en Playstation 3!

Robot
Medlem
Vinn en Playstation 3!

Tusan att det ska påminnas hela tiden!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ja eller hur, smygas ska det nu när vi viktiga har svarat på frågorna!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Djävligaste är när man tror man fått till en grym text och sen inte ens får komma på 2a eller 3e plats. Man suger mer än man tror.

Medlem

Man försöker oftast vara lite för fyndig och rolig. De som vinner brukar ha rätt tråkiga svar, om än kanske mer seriösa.

Medlem

jag slutade skoja till det efter att ha sett den senaste tidens vinnare


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Bättre om man är seriös än att skojja till det...får hoppas man har mer tur i tävlingen än livet just nu.

Medlem
Skrivet av fiskpadda:

Bättre om man är seriös än att skojja till det...får hoppas man har mer tur i tävlingen än livet just nu.

synd om dig

Medlem

Språka: "Vinn ett Playstation 3" heter det, alternativet "Vinn en Playstation 3-konsoll"

Redaktör

Varför det? Jag tänker konsol, då ska det vara "en". "En Playstation 3-konsol" ligger mer rätt i min mun än"Ett Playstation 3-tv-spel" (eller vad "ett" nu syftar på). Sammanfattningsvis: smaksak.


signatur
Medlem
Medlem

Med så mycket PS3 hat från FZ användarna så blir man förvånad över alla positiva ord i denna nyhet...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Med så mycket PS3 hat från FZ användarna så blir man förvånad över alla positiva ord i denna nyhet...

Tycker hatet är rätt jämnt spritt mellan 360n och ps3an faktiskt.

Wii däremot är det inte många som talar illa om.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar