Recension – Metal Gear Survive, en spya i öknen

Robot
Recension – Metal Gear Survive, en spya i öknen

Det finns inget liv i det kadaver som är Metal Gear Survive.

#det-är-öken, #metal-gear-survive


Medlem
Avstängd

lol
Blev inte direkt pepp på att spela det.

Medlem

Härlig sågning av Mäster Calle

Medlem

Woah! Alla förväntade sig ju att spelet skulle bli sämre utan Hideo, men är faktiskt förvånad på hur mycket sämre det blev...

Medlem

HAHA är det någon på denna planet som är förvånad? Konami har blivit ett skämt. Dem kan hålla sig till sin pachinko skit för det finns ingen själ alls kvar i det där företaget. Hur ett företag kan utsätta sig själva för sån här dålig PR kommer jag aldrig förstå.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av reaver:

Härlig sågning av Mäster Calle

Tyvärr inte jag, la bara in den i systemet. Nu står det rätt skribent


signatur
Medlem

Tack för den här recensionen, den förgyllde min annars tröga Fredag!

Den sågningen och då är inte ens microtransaktionerna nämnda!

Får mig att undra om jag någonsin läst en hårdare sågning på FZ egentligen....


signatur

Nämen!

Medlem

Så, skulle ni rekommendera det här spelet?

Medlem

HAHA fan va bra. "Det går att stänga av." LOL

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tyvärr inte jag, la bara in den i systemet. Nu står det rätt skribent

Vad förlorade Joakim för vad för att behöva ta sig igenom både spelet och sedan behöva recensera det?

Skribent

@Miindz: livet är sjukt orättvist ibland.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Wow. Trodde det skulle överraska lite grann, men det låter tråkigare än vad man trodde det skulle vara :P. Ska bli intressant och se hur bra det säljer.

Medlem

Hahaha. Tänkte häromdagen att fan, tänk om Konami faktiskt lyckas göra något trots deras tabbar på sistone?

Nej. Okej då...

Medlem

"I survived Metal Gear Survive"
Kan det bli en grej, månne?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Inte direkt oväntat. Att behöva betala för att få extra sparfiler, man kan ju bara skratta.

Redaktör

@Miindz: han fick en kod av mig på sin födelsedag. True story.


signatur
Medlem

Haha jeebus! Nu ringer dom desperat efter Hideo för att få honom tillbaka. HIDEO? HIDEOOOOOOOOO!!!

Medlem

1 i Betyg?
Minst en tvåa i alla fall. Själv hade jag nog satt en trea. Helt okay spel för priset (ett par hundralappar billigare än föregångaren).
Och jag gillar spel där man får bygga upp sin egen bas från grunden. Här är det en kamp att få till resurser, både mat och material, vilket gör det intressantare än några andra survival-spel där man trallar genom landskapen utan problem.

Medlem

Haha. Den bästa och mest ärliga recension jag läst i mitt liv. Sjukt bra skrivet.

Skulle nog kunna få iaf ett till plus.

"Det behövs inget färgblindhetsläge, alla färger ser ändå likadana ut"

Medlem

"Det går att stänga av"

A+++

Ambassadör
Xbox

Haha, en sågning som heter duga.

Blir till att hålla sig långt borta från detta.


signatur

Jump in.

Medlem

Trodde någon att spelet skulle vara bara.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Faktiskt riktigt förvånad över ettan. Känns nästan lite som om man gått in med en negativ känsla direkt utan att känna efter.
Med tanke på att det har 74% rekommendationer på steam kan det inte vara en etta.
Men visst allt är ju relativt

Skribent

@Kajlie:
Jag har sett att det finns en del som verkligen gillar spelet. Jag gör det verkligen inte. Däremot gick jag in med en förhoppning om att det skulle kunna överraska mig positivt. Istället gjorde det tvärtom.

Kul för alla som gillar spelet mer än jag, dock. För mig var det en studie i tristess.

Medlem

1/5? Really? Luktar stor Kojima bias på den här recensionen. Även om man inte gillar spelet är det fan inte så dåligt som 1/5

Medlem

0/5 är sämre än 1/5.


signatur

Niet.

eld
Medlem
Skrivet av Cane:

1/5? Really? Luktar stor Kojima bias på den här recensionen. Även om man inte gillar spelet är det fan inte så dåligt som 1/5

Nej sant, det hade ju kunnat varit ett pachinko spel

123
Skriv svar