Trådlösa tangentbord med lång batteritid

Medlem
Trådlösa tangentbord med lång batteritid

Mitt gamla Logitech MK700 har till sist börjat att ge upp. Även med nya batterier så registrerar den ibland inte knapptryckningar längre. Och min trådlösa mus, som använder sig av samma tranceiver fungerar fortfarande klockrent, så jag tvivlar starkt på att det är den som är problemet.

Har någon bra tips på liknande tangentbord?

Bakgrundsbelysning ej önskvärt. Föredrar låååååång batteritid framför flashigt utseende. Och jag vet hur man tänder en lampa.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

@Akronym,
Nu kikade jag inte hur MK700 ser ut innan jag postar, så ursäkta om det blir galet.

Misstänker att det är för vardagsrummet, kör med det här själv, upp till 18 månader batteri (enligt dem) och har bra räckvidd.
Gillar knappen uppe till vänster som fungerar som hold vid drag/drop om man vill.
Finns som vitt också.

Logitech K400,
https://www.netonnet.se/art/dator/datortillbehor/tangentbord/...

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

@cb99: Tack för tipset, men det var inte riktigt vad jag var ute efter. Vill ha den numeriska biten också.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar