De första två Turok-spelen släpps snart till Xbox One

Robot
De första två Turok-spelen släpps snart till Xbox One
Ambassadör
Xbox

Nostalgitripp!


signatur

Jump in.

Skribent

Fake news.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Port Adia har riktigt grym musik, det är coola vapen i spelet med. Fast Turok 2s level design går snabbt nedåt och blir riktigt dålig tycker jag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

160:- st? Nej tack.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Men 1:a April är ju inte idag?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

eld
Medlem
Skrivet av Ellakk:

160:- st? Nej tack.

Annars får vi inte systemshock!

Medlem

Vad gäller SP så tycker jag ettan var klart bäst. Men MP i Turok 2 var riktigt coolt. Tycker det var lite före sin tid eftersom man kunde välja dinosaurier som karaktär. Nästan som dagens asymmetriska MP-spel.

Medlem

Tycker Turok2 var mycket bättre och bjöd på mer varierande bandesign än 1an. Dimman på 1an på N64 var ju knappt några meter framför en. Har ingen erfarenhet av 2an på N64 men på PC kunde man äntligen snajpa icke ont anade fiender på längre håll. Alla grymma vapen i detta spel. Bågen var rolig som fan att smyga runt med. Cerebral bore var så jävla grymt att uppleva. Riktigt schysst och kanske den snyggaste eldkastaren också för sin tid.

Tyvärr anser jag att spelet inte åldrats med värdighet. Ett nytt Turok likt Far Cry vore nice.

Skrivet av kveldulver:

Vad gäller SP så tycker jag ettan var klart bäst. Men MP i Turok 2 var riktigt coolt. Tycker det var lite före sin tid eftersom man kunde välja dinosaurier som karaktär. Nästan som dagens asymmetriska MP-spel.

Riktigt roligt var det. Alla karaktärer var olika att spela som från HP till Armor. Synd att de inte gick ett steg längre och gav alla unika vapen lite TF eller OW. Raptorn minns jag klart tydligast som bara hade sina käftar och klor som vapen. Som var snabb som fan och kunde hoppa riktigt högt.

1
Skriv svar