Romero kränger snyggt Quake/Doom-stuff

Skägg.
10 Chambers
Romero kränger snyggt Quake/Doom-stuff

Jag har ju alltid gillat Romero och jag har sedan länge planerat att åka och intervju honom. För någon vecka sedan slängde han upp en ny t-shirt i sin webshop, med den klassiska Doom-boxgrafiken. Vill-ha-faktorn var enorm redan då, men nu har denna skönhet adderats. Jag har aldrig någonsin känt ett sådant begär för en t-shirt.


signatur
Moderator | Testpilot

Köpt en som jag kan rama in eller något. med katt så blir det jobbigt med mörka kläder T_T


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk

Ni som köpt, blev det medium? Hur sitter den. Redigt sugen på att beställa en jag med.

EDIT: Den här känns ju isf mer lockande! Quake-bag med goodies i! https://www.romerogames.ie/shop/quake-messenger-bag

"You get the messenger bag + the Black-on-Black Quake Tee + Masters of DOOM book. If there are any extra keyboard keys from recent deathmatches around, we’ll throw those in, too, along with a few Romero Games stickers."


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Känns lite väl med 600kr efter VAT och frakt för en t-shirt, dock så är det svårt att hålla sig. Hmm..

Skägg.
10 Chambers

@Fr0gg0.: Momsen försvinner i nästa läge (inom EU) men 400 spänn ör också dyrt för en t-shirt :/


signatur
Medlem

Jag kan ha fel men T-shirten som visas i första inlägget ser timglassformad ut (för kvinnor)?

Skägg.
10 Chambers

@Shinnichi: Vad jag kan se finns det inte olika modeller av tröjan. Den kanske är John Carmack-formad?


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Haha, Carmack-viguemodel.
Vid ett andra ögonkast ser tröjan väldigt lång ut så det är nog tänkt för män / unisex.

Medlem

Tror den är unisex, men är väl också amerikanska storlekar. Dvs deras medium, den minsta de säljer, motsvarar våra large. Behöver en svensk medium eller kanske tom small, så funkar inte för mig. Synd då quake-tröjan var riktigt ball.

1
Skriv svar