Nya ledtrådar talar för en ny svensk Overwatch-hjälte

Robot
Nya ledtrådar talar för en ny svensk Overwatch-hjälte
Medlem

Nu kan vi ju hoppas att det, till skillnad från Torbjörn, blir en svensk röstskådis med då. Och gärna att hon har några voicelines på svenska.

Medlem
Skrivet av Skuggsvept:

Nu kan vi ju hoppas att det, till skillnad från Torbjörn, blir en svensk röstskådis med då. Och gärna att hon har några voicelines på svenska.

Lyssnar man på Reinhardts animerade film så tycker jag att man kan höra en mild och genuin svensk brytning.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Medlem

Sverige - Danmark, 2-0


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jämställdhet existerar inte för Blizzard med OW's nya hjältar. 1 man mot 4 (5 om det här stämmer) kvinnor

Obs, det här är menat som ett skämt!

Medlem

Nu blev det visst trångt i byxorna.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Oh, nice! Det ser ju ut som en riktigt stor fin stridsslaga, så känns bra det här.

Medlem

Nu har de släppt en ny bild, där man ser ritningar på utrustning (jetpak och någon sorts sköld) till den röda katten som även synts i tidigare bilder. Det kanske blir en jetpak-katt och inte en svensk tjej som nästa hjälte

Medlem

@Nanopojken: Kanske Birgitte + hennes katt flygandes bredvid henne?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jämställdhet existerar inte för Blizzard med OW's nya hjältar. 1 man mot 4 (5 om det här stämmer) kvinnor

Obs, det här är menat som ett skämt!

Totalt finns det 14 manliga hjältar och 12 kvinnliga, om det här stämmer är det ganska jämlikt med något färre kvinnor (13).
Ganska uppenbart att de är högst medvetna om könsfördelningen vi har i den riktiga världen och försöker matcha den i spelet, vi behöver alltså 2 nya kvinnliga hjältar.

Medlem

@Ahris: Jag vet redan det. Jag syftade bara på de nya hjältarna som ett skämt. Man kan se statistik där man vill, vilket många gärna gör

Medlem

@PCMan: Det är en Rysk nidbild av Sverige, förstår inte kopplingen. Googlar man även på ursprungsadressen som du länkat bilden från så hittar man snabbt även tvivelaktigt material.

Medlem

@Jozo: Förjävligt är vad det är !!!11!!11!!!one!

Okej, mer seriöst: nu är dom väl på typ 50/50, så känns väl som att man kan börja variera sig igen.
Däremot är det väl typ 4 support tjejer, en support kille och en robot. Så tjejer = healers stereotypen frodas.

Medlem

”Då släppte de bland annat ett brev, på svenska, till Torbjörn från Torbjörns fru.”

Det är tvärtom, det var Torbjörn som skrev till sin fru.

Medlem
Skrivet av Elixx:

@PCMan: Det är en Rysk nidbild av Sverige, förstår inte kopplingen. Googlar man även på ursprungsadressen som du länkat bilden från så hittar man snabbt även tvivelaktigt material.

Ryssen ryssen, ryssen kommer! jaha och, vad spelar det för roll om det skulle vara en rysk lirare som kommit på den där memen för att driva med svenskens politiska korrekthet?

Jag länkade bilden då den var det första som poppade upp i mitt huvud, samt att jag tyckte det var passande och lite humoristiskt då titeln sa "svensk Overwatch-hjälte"

Pssst, visste du att det var Putin som hade ställt lastbilen framför Löfven häromdagen som slutade i en liten krock!

Medlem

@Red_warning:

"I am Briggite Lindholm...." Svengelskan är helt magisk xD

1
Skriv svar