Dessa The Witcher-karaktärer får vara med i Netflix-serien

Robot
Dessa The Witcher-karaktärer får vara med i Netflix-serien
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Han får sällskap av Yennefer, Ciri, Milva, Regis, Cahir, Emhyr och många andra, skriver VG247.com.

Man inleder inte med Yennefer utan man börjar med Triss!!

Medlem

Geralt, Ciri och Yennefer. Grymt! Hoppas verkligen de gör karaktärerna rättvisa.

Medlem

Hoppas verkligen detta blir bra!

Men varför nämns inte Triss?

Medlem

Hoppas Emhyr spelas av Charles Dance

Medlem
Skrivet av ironstove:

Hoppas verkligen detta blir bra!

Men varför nämns inte Triss?

Triss nämns i källan.

Redaktör
Skrivet av Jaaay2k:

Man inleder inte med Yennefer utan man börjar med Triss!!

Skrivet av ironstove:

Hoppas verkligen detta blir bra!

Men varför nämns inte Triss?

Er vilja osv.


signatur
Medlem

Hmm väldigt skeptisk till detta. High-fantasy möter en galning som mördar, ligger runt och spelar gwent för att fördriva tid. Kan bli en väldigt sliskig historia.

Jag hoppas inte på för mycket fokus ligger på geralt. Grupperingarna och övriga karaktärer är mycket mer intressant för en TV-serie.

Medlem
Skrivet av Muy-thai:

Hmm väldigt skeptisk till detta. High-fantasy möter en galning som mördar, ligger runt och spelar gwent för att fördriva tid. Kan bli en väldigt sliskig historia.

Jag hoppas inte på för mycket fokus ligger på geralt. Grupperingarna och övriga karaktärer är mycket mer intressant för en TV-serie.

Tänkte så också men tror de valt en producent som kan balansera detta och göra historian rättvisa utan att bara bli våld och porr.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Jag hoppas mest att det inte blir en Spartacus-sörja av stridsscenerna med någon halvtaskig metal i bakgrunden. Ge mig en polsk sopran som ylar till hetsiga trummor och sparsmakade specialeffekter istället!

Plus Yennefer, förstås.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Hrmh. I would tap that sweet ass of Yennefer.
Förstås försökte jag sätta dem båda i 3an, och slutade upp ensam, i min första genomspelning hehe.

Medlem

Behövs en Triss vs. Yennefer-omröstning i denna nyhet!

1
Skriv svar