Playstation levererar i mars!

SoL
Medlem
Playstation levererar i mars!

Spelen för playstation prenumeranter i mars är nog dom bästa som släpps hittils.

1) Bloodborne
Som ett fan av souls serien ligger bloodborne på första plats, om man nu kan räkna in det i souls seien. Har lagt ner oräkneligen många timmar i detta spel. Om man har ett playstation och gillar fantasy med rpg inslag o riktigt tajt o snabb action så är detta ett MÅSTE i ditt bibliotek. 92 på metacritic

2) Ratchet and Clank
Detta har jag inte spelat men har funderat många gånger över att köpa in det, detta ska självklart laddas ner. Ser ju faktist ganska mysigt ut.

3) Mighty nr 9
Vet inte alls mycket om detta spel mer än att det ser ut som en mix av Mega man och Metroid. Det är crossplay så det tar jag oxåchem till min ps4.

För en gångs skull levererar verkligen playstation!
Kommer ytterligare 3 spel till ps3 om man vill spana in dom.

Tråddemonen
Testpilot

@SoL: Lite trist att man redan har de större spelen redan på PS4. Men annars köper man ju PS plus för bonus rean.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av SoL:

2) Ratchet and Clank
Detta har jag inte spelat men har funderat många gånger över att köpa in det, detta ska självklart laddas ner. Ser ju faktist ganska mysigt ut.

Kan verkligen rekommendera detta. Väldigt lättsamt och bra spel! Spelade genom det tre gånger för att få Platinum, så mycket tyckte jag om det!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar