Du har förmodligen dödat Jonah Lobes pappa

Robot
Du har förmodligen dödat Jonah Lobes pappa

Modellerar du din förälder till en Skyrim-fiende kanske du får skylla dig själv.

#skyrim, #jättepappa, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem

Han kanske i hemlighet hatade sin farsa xD

Men vad är CoD MW2 updraget jämfört med tex Hatred?

Tråddemonen
Testpilot

Haha, frågan är hur många gånger hans pappa har skickat upp amatör astronauter i rymden. Hans farsa har en jädra tendens att få karaktärer och andra levande ting att få uppleva en genuin rocket launch. Har fått äran själv att lämna atmosfären ett antal gånger.

Tråddemonen
Testpilot

@Halvars90: Jag tror vi alla hatade hans farsa när vi "Took a club to the face".

Medlem

Vettefasen om jag någonsin dödade nån jätte faktiskt, om det inte behövdes i nån quest, hade alltid en sån jäkla respekt för dem så jag försökte att undvika dem så gott det gick.

Medlem

@Ftmch: Instämmer! Jättar (och mammutar) används för att döda drakar när man har speccat fel. Inget annat.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Hehe minns när jag visade en bild jag ritat för honom på stream för över ett år sedan iaf, hans ansikte gick från orörd till chock sedan skratt och han sa att "You should be proud of yourself and also abit disgusted"
Mycket trevlig figur och mycket hjälpsam då det kommer till tips om teckna/måla osv/feed back.

1
Skriv svar