Dop med konsekvenser i live action-trailern till Far Cry 5

Robot
Dop med konsekvenser i live action-trailern till Far Cry 5
Avstängd

Jag är nästan lika peppad på detta som på red dead 2. Så bra att rockstar flyttade rdd2 till hösten, hade varit historiens sämsta clash om båda hade släppts nu på våren.

Medlem

Velar lite om jag ska boka season-pass också...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Pepp! Pepp! Peps Persson!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Bokat collectors edition.. Tror att detta kommer bli det bästa far cry spelet

Avstängd
Skrivet av magma:

Velar lite om jag ska boka season-pass också...

Köp Gold edition direkt

Avstängd
Skrivet av EpicGoblin:

Bokat collectors edition.. Tror att detta kommer bli det bästa far cry spelet

Jag tycker varje blir bättre än alla tidigare. Alla spel är så, väldigt få spel i en serie där föregångaren var bättre faktiskt... Kanske Bioshock 1 bättre än 2an, men annars är det sjukt sällsynt pga naturlig progress

Skrivet av Deliverans:

Jag tycker varje blir bättre än alla tidigare. Alla spel är så, väldigt få spel i en serie där föregångaren var bättre faktiskt... Kanske Bioshock 1 bättre än 2an, men annars är det sjukt sällsynt pga naturlig progress

fallout har varit downhill efter 2an

Avstängd
Skrivet av bullet tooth tony:

fallout har varit downhill efter 2an

? Eller? 2an och 3/NV/4 är ju inte ens samma genre... Struntprat.

Testpilot

Farcry tillhör favoriterna av openworld spel. Uppstår alltid komiska situationer med vilda djur och NPC.
Ser fram emot det!

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Farcry tillhör favoriterna av openworld spel. Uppstår alltid komiska situationer med vilda djur och NPC.
Ser fram emot det!

haha exakt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Då var det beställt, kunde inte låta bli

Skrivet av Harakiri:

Farcry tillhör favoriterna av openworld spel. Uppstår alltid komiska situationer med vilda djur och NPC.
Ser fram emot det!

Du får adda mig på uplay så får vi ta igen lite svunnen tid, heller har du fullt upp med din Single Malt


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Testpilot

@SgtBlack: Hohoh gött , får adda på uplay

Köpte själv en deluxe edition av spelet om jag minns rätt.

PS: Far cry + single malt . kan inte gå fel

1
Skriv svar