Blizzard hintar om Diablo-släpp på Switch

Robot
Blizzard hintar om Diablo-släpp på Switch
Medlem

The Lost Vikings!

Medlem

är det folk från göteborg som gjort denna teaser?

Medlem

Åh, det skulle jag köpa utan att tveka! Har lirat hundratals timmar på PC, men är inte främmande för att lira på Switchen också. Coop kanske?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Helt klart något jag skulle kunna tänka mig. Även om inte D3 står sig speciellt bra gentemot D2 i mina ögon så är det klart välkommet att en så stor aktör som Activision Blizzard visar sitt stöd till Switchen. En remaster av D2 till Switch hade varit något dock! En kan drömma


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Dags att porta wow nu så jag kan roa mig själv med dailies på jobbtoan.

Medlem

Skulle vara soft om de släppte 2:an till Switch nu när de har kört 1:an i D3? Sparat på krutet för att slå sig in på en ny plattform.

EDIT: eller ett helt nytt spel.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Skulle vara soft om de släppte 2:an till Switch nu när de har kört 1:an i D3? Sparat på krutet för att slå sig in på en ny plattform.

EDIT: eller ett helt nytt spel.

Det är inte samma sak som att släppa några kartor av ettan i D3...

Medlem

Usch Diablo 3 är så tråkigt just nu de borde verkligen fokusera på ett nytt spel

Medlem

Minns när Nintendo DS kom, hur mycket jag önskade att dom hade portat Diablo 1/2 till den, men icke

Är väl kul att det händer något på den här fronten, men känns lite sent...

Medlem

Samtidigt som Blizzard gör detta så fortsätter GGG att pumpa in content i Path of Exile.

Ser verklingen igen anledning att gå tillbaka till D3 igen.

1
Skriv svar