Quiz – Skurkar och spelbossar!

Robot
Quiz – Skurkar och spelbossar!

Från Super Mario och Sonic till Dark Souls och Warcraft - bossbonanza!

#bossar, #dark-souls, #quiz


Medlem

2/10 Helt fel bossar för mig, de flesta hade jag aldrig ens sett/hört om.

Medlem

8 av 10. Halo och C&C snubblade jag på. För övrigt är SHODAN min favoritantagonist apropå bilden. Har aldrig stött på en AI med ett så förvridet gudskomplex som hon (dessutom älskar jag hennes röst) ^^

Medlem

7/10 varav 5 var gissningar typ x)

Medlem

Bara 5/5.
Hade glömt bort hur Mario Sunshine var också. Kom inte alls ihåg "Bowser jr".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

MEG
Medlem

7/10 Korrekta svar!
Du är spelbossarnas bane! Starkt jobbat!

Tror att det är fösta gången i historien, vilken lycka.
Jag vill tacka min mamma, min bror och alla vänner som stöttat mig genom åren, tacka tackar.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

7/10

Fastnade lite på skådespelaren (spelat spelet) sedan lite dålig på Souls bossen

Skribent
Skrivet av androsynth:

8 av 10. Halo och C&C snubblade jag på. För övrigt är SHODAN min favoritantagonist apropå bilden. Har aldrig stött på en AI med ett så förvridet gudskomplex som hon (dessutom älskar jag hennes röst) ^^

Haha, exakt samma för mig. Borde fattat att Cortana var fel eftersom det rörde sig om ondingar.

Medlem

8/10.
Skulle fått 9/10 om jag inte slint med handen och råkat trycka fel på sista frågan.
Det var säkert the force som fick mig slinta!

Medlem

8/10 faila dom två sista

Medlem

9/10, (almost) like a baws!

Failade på Sepiroth.

Medlem

Mycket rolig quiz, även om jag bara fick 5/10! Alla äldre spel än 2000 går jag alltid bet på, men alltid lär man sig något nytt!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Boo-yah! 10/10 för en gångs skull. Lite svettigt när jag inte hade en aning om vilket spel man klädde ut sig till Sepiroth i, men efter ett ögonblicks tillämpande av uteslutningsmetoden gick allting lyckligtvis vägen till sist.

Medlem

PEACE. THROUGH. POWER.

Joe Kucan spelade rollen bra. B-skådisbra, men fortfarande bra.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

2/10 har bara spelat MP sista 20 åren så att eh... Men inte Wow. Men Arkham Asylum hat jag spelat och att Luke Skywalker (Mark) spelat Jokern I den Batman världen vet man ju om, om man är Star Wars-frälst

Medlem

Bästa spelminnet ever är fortfarande när jag körde en slvl1-run av Dark Souls (dvs klara spelet utan att levla upp alls) och håller på skita knäck när det är dags möta O&S... och jag lyckas döda de lätt på första försöket. Visst har lagt ner hundratals timmar på DaS men trodde aldrig det skulle gå så bra på första försöket när jag hade så lite liv att minsta misstag kunde döda mig, och det är svärt ha koll på 2 bossar och inte göra misstag.

Så det är 2 bossar jag aldrig glömmer.

1
Skriv svar