Tobbeeleeto - Spelkanal

Medlem
Tobbeeleeto - Spelkanal

Tja!

Gamer och streamer som lirar både nya och gamla klassiska spel. Följ mig gärna på Twitch/Youtube/Facebook/Twitter

Vi ses där ute i cyberrymden.

Tråddemonen
Testpilot

@Tobbeeleeto: Kan vara bra att länka din kanal och andra användarkonton, tror inte så många kommer att sätta sig och söka på ditt namn bara för att du skapar en tråd och säger var dina konton befinner sig.

Medlem

Tack Zimpan för ditt tips. Självklart ska jag göra det

Tråddemonen
Testpilot

@Tobbeeleeto: Bra! Sätter mig och tittar lite smått på dina klipp.

Medlem

Hej Tobbeeleeto

Tittat litet på en del av dina videor. Kul att du har litet variation av innehållet. Lycka till med kanalen. Skapar inte själv en massa videor med svenskt tal längre men alltid trevligt med kanaler som har det.

/Reggiez

Min egen kanal: https://www.youtube.com/channel/UC1kRObvrDbvF58WBFAYWghg


signatur

Youtube: RC - Variety Gaming (Blandade spel)
Spotify: Spelfarsan med vänner (Podcast med spelfokus)

"Om man som politiker vill ha en vän, får man köpa en hund."

Medlem

Hej @Reggiez,

Kul att du tog dig tid att kolla in kanalen. Jag är inte så bekväm att sitta och snacka engelska ännu så det får bli svenska ett tag till, jag är medveten om att jag målar in mig i ett hörn då och att besökarna blir betydligt färra då men jag måste börja någonstans - pewdiepie here I come.

Kikade lite på din kanal - ser riktigt proffsig ut och du har lirat många intressanta spel så det blir en följ på den

Tack för din tid och vi ses i cyberrymden

Medlem

Hej igen

Tror att det finns plats för bra svenska kanaler med gaming. Om du satsar på det kan det säkert fungera bra. Roligt att du tittade på min kanal också.

Spånar bara löst men vore kanske kul att göra något synkat över båda kanaler i framtiden. Lägger en sub på din kanal idag.

Ha det bra.


signatur

Youtube: RC - Variety Gaming (Blandade spel)
Spotify: Spelfarsan med vänner (Podcast med spelfokus)

"Om man som politiker vill ha en vän, får man köpa en hund."

Medlem

@Reggiez Tack så jätte mycket. Jag tycker att något synkat i framtiden mellan kanalerna låter väldigt intressant.

1
Skriv svar