Fear 3 i filmavdelningen

Robot
Medlem
Fear 3 i filmavdelningen

Trailern är cool men jag vet inte hur spelet kommer bli ärligt talat så såg det lite väll föråldrat ut.


signatur

I got a Goldenshower.

Moderator | Testpilot

Inte ens Monolith som gör det? What the hell!
Aja, antar det kan bli bra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

vilket jävla skräp asså.. det enda spelet i historien som varit bra där man haft filmade cutscenes är Q&C-serien.
Spelet såg 5 år gammalt ut, och im not even gonna get started gällande all CG i det filmade materialet. Blir som bäst en nerladdning av detta spel.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Jag gillar inte direkt att man använder sej av verkliga filmer i spel.. och sen är det dåligt att inte Monolith ens gör det här.. och grafikmässigt så ser det rätt gammalt ut men för att vara Fear så kommer jag iallafall prova det. Är det bra, ja då är de värt det.

Medlem

Verkar som att vi har kommit till den punkten då teasers/trailers behöver vara så snyggt gjorda att det är billigare att bara göra live-action.

Teasern för nya Ghost Recon var visserligen tuff, men det här var väldigt B.

Medlem

verkar bli ett schysst spel

synd bara att det utvecklas direkt till multiplattform

om dom ska toppa ettan måste dom göra det PC exklusivt
sen kan dom porta det till konsoler senare, som dom gjorde med första spelet.

2an var ju inte läskigt alls, och tyvärr alldeles för konsol-nerdummat

Medlem
Skrivet av Wartex:

Teasern för nya Ghost Recon var visserligen tuff, men det här var väldigt B.

+1

Fick dåliga vibbar. Tror inte detta kommer bli någon höjdare. Man får väl hoppas på att Monolith jobbar på något roligare, som Shogo 2 eller No One Lives Forever 3.

Medlem

Day 1 Studios?!?!? Varför utvecklar inte Monolith spelet? Någon som vet?

Medlem

Jag gillar att man börjat göra spel-trailers med live-action men jag hoppas inte att det blir liknande cutscenes i spelet.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Grafiken ser allt himla utdaterad ut...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det är inga cutscenes de visar...
Det är helt enkelt en trailer som till största delen är "Live Action".

Day 1 består av Monolith-människor, vet dock ej hur många.

Wow, häftigt att flamman från Fantastiska Fyran är med...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tänker de seriöst ha den där grafiken, varit med i alla fear.. cry2 grafik istället så kanske man ser monstrena isf för att man tror det är en hoppande soptunna.

Medlem

Jaha, nu fattar jag vad det här går ut på.

Co Op. :/

Medlem

Snyggt med irl i trailern, faktiskt.

Men spelet kommer nog inte att bli så bra.

Medlem

Grafiken är inte allt. Men, detta ser faktiskt lite väl gammalt ut. Stämmer in i sången också att en filmad trailer passar inte riktigt, dessutom får det grafiken att verka ännu sämre för den visas precis efter en snygg äkta video.

Vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag gillar Fear spelen så hoppas såklart att de blir bra, men jag vet inte jag.

Medlem

Grafiken ser riktigt dålig ut för denna generation, så med andra ord, detta spel skulle aldrig kunna mäta sig med dagens spel, men det blir iaf att testa spelet.

Jag som älskade F.E.A.R : (

Btw, är det någon som redan nu kan svara på om företaget använder samma grafik motor som i 2an?


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem

Det går utför för serien, var inte förtjust i tvåan och det här gjorde ju inte saken bättre..

Hade även hoppats på en ny galet snygg grafik motor men hepp:(


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

bara jag som störde mig på krypskyttegeväret lät som ak-47 i CS?!

Medlem
Skrivet av D34D_L33T:

bara jag som störde mig på krypskyttegeväret lät som ak-47 i CS?!

Kryppesyttegeväret var väl ändå en "modifierad" ak-47 och en ak-47 i cs låter mer eller mindre som en riktig ak-47?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Snyggt renderad trailer... såg nästan ut som riktiga skådespelare.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fanken, vill inget hellre än att Monolith gör ett Shogo MAD 2. Men eftersom de inte har ett finger i detta så...

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Fanken, vill inget hellre än att Monolith gör ett Shogo MAD 2. Men eftersom de inte har ett finger i detta så...

Det vore helt jävla underbart! Har orginalet i stor ståtlig kartong ståendes högst upp på hyllan:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar